حضور مدیر، کارکنان و بازنشستگان استان کهگیلویه وبویر احمد در گلزار شهدا

به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) ، پرسنل صندوق بازنشستگی کشوری در کنار بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد در گلزار شهدا حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد، کارکنان مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه بازنشستگان معزز کشوری به مناسبت آغاز دهه فجر، در آیین معنوی با حضور در گلزار شهدای یاسوج، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، قبور پاک شهیدان را عطر افشانی و با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان بستند.

روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷، برای ملت ایران یک روز تاریخی است در این روز انتظار مردم ایران برای دیدار با رهبری که ۱۴ سال دور از وطن و در تبعید بود به سر آمد و بامداد ۱۲ بهمن، هواپیمای امام از پاریس حرکت کرد و صبح آن روز به تهران رسید.

در حاشیه این مراسم «محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد : روزهای دهه خجسته فجر در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیست زیرا مردم موفق شدند حکومت شاهنشاهی را ساقط کنند، در حقیقت مردم با بصیرت ایران اسلامی با درس آموزی از مکتب اسلام و به رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) انقلاب شکوهمند اسلامی را آفریدند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان در ادامه افزود : به اعتراف همه، انقلابی مردمی‌تر از انقلاب اسلامی ایران در این چند قرن اخیر وجود ندارد. این انقلاب متکی به شرق و غرب نیست و هرچه بود از درون بود.

جلیلی بهابادی در پایان به برنامه هایی که در دهه فجر در صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان از جمله ورزش صبحگاهی بازنشستگان، پیاده روی خانوادگی،تجلیل و بازدید از خانواده های شهدا و ایثارگر،جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خانه های امبد گچساران ویاسوج، برپایی میز خدمت و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره نمود.