اعزام تیم ورزشی بازنشستگان کشوری استان خراسان جنوبی

اعزام تیم ورزشی بازنشستگان کشوری استان خراسان جنوبی به مسابقات کشوری پنجمین جشنواره ورزشی

 

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان خراسان جنوبی، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، نفرات برتر پنجمین جشنواره ورزشی استان خراسان جنوبی به  سابقات کشوری اعزام شدند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان بیان کرد از ابتدای خردادماه سال جاری حدود ۲۰۰نفر از ورزشکاران بازنشسته مشترک صندوق کشوری در این دوره از رقابت ها شرکت کردند . این رقابت ها که در ۸رشته ورزشی تنیس روی میز ، شطرنج ، شنا ، دارت ، تیراندازی با تفنگ بادی ،پتانک، فوتبال دستی و دو امدادی برگزار شد تا پایان شهریورماه به طول انجامید.

باقری نژاد گفت: نفرات برتر این دوره ازمسابقات ۲۶نفر میباشند که جهت مسابقات کشوری در روز شنبه تاریخ ۱۴/۱۱/۱۴۰۲ به مشهد مقدس اعزام شدند. وی همچنین در ادامه بیان کرد مسابقات کشوری در دو بخش انفرادی و گروهی در روزهای یک شنبه و دوشنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه برگزار می گردد.

شایان ذکر است جلسه بدرقه بازنشستگان استان در محل مدیریت صندوق برگزار گردید در این دیدارضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای شرکت کنندگان هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج روحیه نشاط دانست و تاکید کرد رسالت بزرگان جامعه در همه ابعاد خصوصا ترویج ورزش همگانی سلامت محور مربوط به یک ایام خاص نیست و صندوق انتظار دارد نقش ورزشکاران استان را در انجام این رسالت بزرگ پررنگ ببیند.

در پایان این جلسه بازنشستگان منتخب عازم مشهد شدند.