به مناسبت دهه فجر انجام شد؛

تجلیل از دو بازنشسته انقلابی و ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت دهه فجر از دو بازنشسته کهگیلویه و بویر احمدی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور معاون اقتصادی استانداری استان ،مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان ، نماینده کانون های بازنشستگان استان از «سید محمد حسین عسکری » از نیروهای انقلابی و «غلامحسین قاسمی» جانباز و ایثارگر بازنشسته‌ تجلیل و قدردانی شد.
«سید احسان عسکری» معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایام الله دهه فجر ، دهه فجر را آغاز دورانی دانست که نور بر ظلمت غلبه کرد و بر همگان یادآور شد که می‌توان با سلاح ایمان به جنگ کفر رفت و خون را بر شمشیر پیروز کرد؛ همانگونه که قیام کربلا این اصل را پایه‌ گذارد و آموزه‌ای برای شیعیان و حق طلبان عالم شد.
وی با بیان اینکه بازنشستگی گذر از یک مرحله به مرحله ای دیگر است، تصریح کرد: باید از تجربیات بازنشستگان در مسیر تعالی و سعادت جامعه بهره های لازم را ببریم.
معاون اقتصادی استاندار با تأکید بر توجه بیشتر به این قشر، اظهار کرد: باید زمینه ارائه خدمات مناسب به این افراد فراهم و تکریم آنها در همه ی حال و مستمر انجام گردد.
عسکری افزود: در حوزه های آموزشی به ویژه در مشاغل تخصصی باید از دانش بازنشستگان استفاده کنیم.
عسکری با بیان اینکه جانبازان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با گذشتن از جان و مال، تمامی دارایی خود را در کف اخلاص گذاشتند و دلیرانه از کیان و تمامیت کشور و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و کار بزرگی برای انقلاب انجام دادند و کار برای خدا نیز توفیق می‌خواهد باید ما همیشه قدردان رشادت و شجاعت‌های جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس باشیم.
«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد دهه فجر را ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما دانست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.
وی در ادامه افزود : در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمار می رود. پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است. این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست های خالی و عزمی راسخ، کاخ های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید.
جلیلی بهابادی گفت : بزرگترین سرمایه هر مجموعه نیروی انسانی است و بهترین نیروهای کشور پیشکسوتان و بازنشستگان هستند و فعالیت شما بازنشستگان خدمت بزرگی به این نظام بوده است و این امر همواره مایه خیر و برکت برای این نظام می باشد و تکریم و تجلیل از شما وظیفه همگانی است.
وی در ادامه افزود: ما وظیفه داریم خدمات و ایثارگری‌های شهدا، رزمندگان و جانبازان را ارج نهیم و فلسفه اصلی برگزاری چنین نکوداشت هایی، تقدیر از زحمات و ایثارگری جانبازان و ایثارگرانی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب، از هیچ کوششی دریغ نکردند؛ هرچند معتقدیم که این قدردانی ها نمی تواند ذره ای از آن سختی هایی که جانبازان متحمل شده اند را جبران کند.
در ادامه بازنشسته ها به بیان خاطرات خود در زمان انقلاب ۱۳۵۷ و نقش آفرینی در تظاهرات و شور و حال زمان انقلاب و بیان ایثارگری های خود در هشت سال دفاع مقدس پرداختند.
در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از «سید محمد حسین عسکری» از نیروهای انقلابی بازنشسته سازمان آموزش و پرورش و «غلامحسین قاسمی» جانباز و ایثارگر بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی تجلیل و قدردانی شد.