پیام تبریک مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت قهرمانی تیم دو امدادی بازنشستگان استان در مسابقات کشوری

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد قهرمانی تیم دو امدادی بازنشستگان استان در مسابقات کشوری را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان قهرمانی تیم دو امدادی بازنشستگان آقایان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری بازنشستگان که در مشهد مقدس برگزار شد را تبریک گفت.

جلیلی بهابادی در این باره گفت: قهرمانی مقتدرانه تیم دو امدادی بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های کشوری بازنشستگان در مشهد مقدس مایه مباهات، سربلندی، شادی و شعف همه بویژه جامعه ورزش بازنشستگان استان می باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان افزود: این موفقیت ارزشمند و پرافتخار را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد خصوصا بازنشستگان عزیز، جامعه ورزشی و دست‌اندرکاران تیم دو امدادی بازنشستگان استان تبریک می‌گویم.

جلیلی بیان کرد: اطمینان داریم این پیروزی ارزشمند زمینه را برای حضور مقتدرانه بازنشستگان استان در تمامی عرصه های ورزشی در مسابقات کشوری فراهم خواهد نمود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: با سرمایه گذاری و حمایت از تیم های ورزشی بازنشستگان استان، برای اولین بار تیم دو امدادی در مسابقات کشوری بازنشستگان درخشید و موفق شد با اقتدار نسبت به سایر رقبا، مقام اول را کسب نماید.

گفتنی می باشد که اعضای تیم دو امدادی بازنشستگان اعزامی به رقابت های کشوری در مشهد مقدس متشکل از حمید ترابی اصل،یوسف کاظمی ،رضا احمدی، پرویز قابضی می باشد.