پیام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت اعیاد شعبانیه

جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه را به جامعه بزرگ و فرهیخته بازنشستگان کشوری و خانواده آن ها تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، تقی زاده در این پیام آورده است: فرارسیدن اعیاد بزرگ و عزیز شعبانیه که ایامی است بس مبارک و پر از معنویت و ارسال زیبایی ها و امواج نورانی امامت و هدایت الهی به سوی بندگانش، را به آحاد امت اسلامی به ویژه بازنشستگان فرهیخته و خانواده عزیزشان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

روزگاری که جهان غرق در شقاوت ها، بی اخلاقی ها و پیروی از هواهای نفسانی و حیوانی است، بیش از هرزمان دیگری به معنویت و توسل به قدرت لایزال الهی و بندگان خاص و پاکش نیازمندیم. زدون روح انسان ها از گرد و غبار دنیایی و هر آنچه رنگ غیرخدایی دارد تنها با تکیه بر ذات اقدس حق امکان پذیر است. اعیاد شعبانیه و ماه مبارک شعبان از ایام عزیز نزد پیامبر بزرگ اسلام (ص) و اهل بیت (ع) است که همواره با خیر و برکت فراوانی همراه بوده و هست.

سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که به پاس همه رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان جان برکف اسلام و دفاع از میهن عزیزمان در هشت سال دفاع مقدس به نام روز پاسدار نامیده و گرامیداشته می شود. این روزها هر یک یادآور یکی از نمادها و اسوه های اخلاقی است. جا دارد این روز بزرگ را به همه جانبازان، نیروهای جان برکف کشور عزیزمان در جای جای ایران اسلامی، ایثارگران و خانواده معزز شهدا تبریک عرض نمایم.

همچنین اینجانب فرارسیدن اعیاد شعبانیه، این ایام فرخنده را به همه مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه بازنشستگان فرهیخته کشوری و خانواده معززشان مجددا تبریک و شادباش عرض نموده و امیدوارم همه عاشقان سیره نبوت و امامت از توفیقات و برکات این ماه سعید بهره مند شوند.