با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق برگزار شد؛

دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان با رئیس شرکت آتیه سازان حافظ استان خوزستان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان با رئیس شعبه شرکت آتیه سازان حافظ شعبه خوزستان با هدف تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و ارائه خدمات مطلوب تر به بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان روز سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ در محل صندوق استان با دکتر بیگ زاده رئیس شرکت آتیه سازان حافظ خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در فضایی کاملاً تعاملی برگزار گردید دو طرف ضمن بررسی و آسیب شناسی دقیق و کارشناسی مسائل و مشکلات حوزه جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان کشوری بر تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و کاستی ها در این حوزه تاکید کردند. افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ در استان خوزستان از موضوعات مهم مورد بحث طرفین بود که در حال حاضر به بیش از ۳۹۰ مرکز در سراسر استان افزایش یافته است.

احسان بیگ زاده رئیس شعبه آتیه سازان حافظ خوزستان در این رابطه افزود: بازنشستگان و موظفین گرامی می توانند جهت مشاهده و دریافت لیست مراکز به سایت شرکت مذکور مراجعه نمایند.

وی در ادامه مذاکره با فرمانداران به عنوان رئیس شورای اداری شهرستان ها با هدف ترغیب مراکز درمانی و بیمارستان ها در خصوص انعقاد قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ را از جمله اقدامات آن شرکت بر شمرد.

آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان در پایان اظهار داشت: ارتباط و تعامل مستمر مدیران و کارشناسان دو طرف و تبادل اطلاعات فی مابین، اطلاع رسانی و تبیین خدمات و فراهم نمودن مقدمات لازم در خصوص تسهیل گری و تسریع در دریافت اسناد درمانی و سایر امور بسیار حائز اهمیت است که قطعاً باعث ایجاد رضایتمندی در بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق خواهد شد که این مهم مورد تاکید و تفاهم هر دو طرف قرار گرفت.