پیگیر تشکیل فراکسیون بازنشستگان در مجلس هستیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه‌های توسعه کشور، بر تشکیل فراکسیون بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه های توسعه کشور در نشست با جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: من با جدیت پیگیر تشکیل فراکسیون بازنشستگان در مجلس هستم تا نمایندگان مردم در کنار جامعه بازنشستگی حضور یافته و با تعامل و همفکری نسبت به سیاست گذاری های مورد نیاز و انتظار اقدام کنند.

خدابخشی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که بازنشستگان عزیز با آن دست به گریبان هستند باید در جهت حفظ و ارتقای جایگاه و منزلت بازنشستگان اقدام شود. باید امور بازنشستگان در مجلس متولی خاصی داشته باشد و مجلس در این زمینه اهتمام ویژه ای دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: طرح فراکسیون بازنشستگان در مجلس را پیگیری می کنم و امیدوارم که با شکل گیری آن، شاهد ظهور قوانین کارآمد و مثبت در حوزه بازنشستگی باشیم.

خدابخشی تاکید کرد: من از طرف فراکسیون نظارت بر برنامه های توسعه کشور در جهت حل مسائل و مشکلات بازنشستگان همکاری و کمک می کنم.

جمشید تقی زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این نشست، با تاکید بر اینکه ما کارگزار بازنشستگان عزیز و فرهیخته هستیم، گفت: تلاش ها و خدمات بازنشستگان که عمر خود را در راه خدمت به کشور سپری کردند نباید به هیچ عنوان فراموش شود و از جهت اعتقادی وظیفه ما خدمت به این عزیزان است به گونه ای که عزت و کرامت آن ها حفظ شود.

تقی زاده با تاکید بر لزوم انجام اصلاحات پارامتریک در حوزه بازنشستگی و صندوق های بازنشستگی، گفت: اعتمادسازی بین بازنشستگان و صندوق بازنشستگی در دستور کار قرار دارد و به این مهم توجه می شود.

وی اضافه کرد: ما باید با کمک هم به یک ادبیات مشترک در حوزه صندوق ها و بازنشستگی برسیم و برمبنای آن مسائل را پیگیری و حل کنیم.