با حضور معاون استانداری کهگیلویه و بویر احمد؛

جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خانه امید گچساران برگزار شد

 با حضور معاون امور اقتصادی استانداری،مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان،رئیس کانون های بازنشستگان کشوری استان ، مدیر خانه امید گچساران و بازنشستگان جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خانه امید گچساران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویر احمد، «سید احسان عسکری» معاون امور اقتصادی استانداری با بیان تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن را جلوه گاه عزت ملت ایران، موجب استقلال کشور و حرکتی نو در جهان اسلام دانست که باید آن را قدر نهاد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با پیشوایی امام (ره) بر پایه وحدت امت و اعتماد عمومی شکل گرفت و از واژه‌هایی که امام بیش از هر واژه دیگر به کار می برد، وحدت بود؛ زیرا وحدت، کلید پیروزی و استمرار انقلاب است.

عسکری در ادامه به طرح ها و پروژه های در حال اجرا و بهره برداری شده در استان را برشمرد و ثمرات انقلاب اسلامی برای استان را تبیین نمود.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویر احمد با تبریک چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم برای پیروزی انقلاب شکوهمندی که چهل و پنج سال از آن گذشته است به گونه‌ها و صورت‌های مختلف جشن برپا می‌کنند که نشان از این دارد که آن‌ها با آنچه در سال‌های دور در وسعت این سرزمین رقم زدند عهدی دیرینه دارند و رشد روز افزون، بالندگی و پیشرفت ایران عزیز مردم را همواره در این مسیر ثابت قدم نگه می‌دارد.

وی افزود: البته باید توجه داشت پیشرفت‌ها و ثمرات صرفا تجلی ظاهری یا مادی نداشته و جلوه‌های متنوعی دارد.

جلیلی بهابادی در ادامه گفت: قهرمانی مقتدرانه تیم دو امدادی بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های کشوری بازنشستگان در مشهد مقدس مایه مباهات، سربلندی، شادی و شعف همه بویژه جامعه ورزش بازنشستگان استان است.

وی در ادامه به خدمات رفاهی و فرهنگی و سایر خدمات صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان گرانقدر استان اشاره کرد.

«یدالله مرادی» مدیر خانه امید گچساران با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و گفت: به طور قطع یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد، همین نعمت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دفاع از محرومان و مستضعفان و ایستادگی و مبارزه با ظالمان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و جهت دفاع از این دستاوردهای انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات ۱۱ اسفند باید اقدام کنیم.

مرادی در ادامه به برنامه های ورزشی و آموزشی خانه امید گچساران از جمله شطرنج ، تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی و برگزاری کلاس های آموزشی و مهارتی اشاره کرد.

در این مراسم شاعران به اشعاری در وصف انقلاب اسلامی ایران پرداختند و برنامه های هنری نیز با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برگزار شد.

در پایان از سه نفر از جانبازان وایثارگران هشت سال دفاع مقدس، آقایان علی اکبر شجاعت، ابراهیم صفری پور، فرج الله حیدری ارجلو و از پزشک خانه امید گچساران سید داوود حسینی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.