برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خانه امید یاسوج

جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خانه امید یاسوج برگزار شد

 

به  گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویر احمد،با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان،مدیر کل تامین اجتماعی استان ، مدیر عامل بانک توسعه تعاون استان ، رئیس کانون های بازنشستگان کشوری استان ، مدیر خانه امید یاسوج و بازنشستگان جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خانه امید یاسوج برگزار شد.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه وبویر احمد در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، جشن ۲۲ بهمن را نمادی از پایان تحقیر تاریخی ملت ایران در برابر استعمارگران خارجی دانست، که استقلال از اجانب را برای کشور به ارمغان آورد و زمینه‌ساز رشد و شکوفایی برای مردم و کشور شد؛ فرصتی که پس از سال‌ها تحمل خفقان دوران دیکتاتوری پهلوی پدید آمد تا به‌واسطه آن، صدای واقعی ملت ایران شنیده شود.

وی افزود: حضور میلیونی مردم ایران در عید پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که پاسداشت این روز، یک سرمایه بزرگ و تمام نشدنی است.

جلیلی بهابادی در ادامه با اشاره به حضور مردم شریف استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت : مردم ایران اسلامی از همان سال‌های نخستین پیروزی نهضت اسلامی، همواره در راهیپمایی‌های ۲۲بهمن حضور داشته و در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هر سال حماسه‌ای را رقم زده‌اند و حوادث روزگار و یا فتنه‌انگیزی‌های دشمنان حتی در دوران جنگ تحمیلی، هیچگاه از گرمای حضور مردم در روزهای سرد بهمن ماه کم نکرده است. اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران، شعار “۲۲ بهمن ماه، یوم الله، یوم الله” و طنین سرود ملی ایران در سالروز جشن پیروزی انقلاب، حالا از خاطرات مشترک چند نسل از ایرانیان است.

در ادامه جلیلی بهابادی اولین قهرمانی تیم دو امدادی بازنشستگان استان را در مسابقات ورزشی بازنشستگان که در مشهد مقدس برگزار شده بود را خدمت مردم استان به ویژه بازنشستگان تبریک گفت.

«محمد رحیم دهرابپور» رئیس کانون های بازنشستگان کشوری استان کهگیلویه وبویر احمد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی ساختار قدرت در دنیا را به هم ریخت، نظام سلطه را فروپاشید و نشان داد که می‌توان سلطه گر نبود و زیر بار سلطه هم نرفت. اکنون ایران، قدرتمندتر از گذشته میان ۲۰ کشور نخست دنیا قرار گرفته و این موضوع ثابت می‌کند که در این سال‌ها انقلاب اسلامی کارآمد بوده است. دهه فجر امسال این انقلاب، ۴۵ ساله می‌شود؛ انقلابی که همه این دستاوردها را در سایه خودباوری، اعتماد به نفس و جرأت انقلابی به یک ملت هدیه کرد.

در ادامه دهرابپور با اشاره به خواسته های بازنشستگان اعم از پرداخت معوقات متناسب سازی حقوق بازنشستگان ، پرداخت به موقع هزینه های درمانی بر اساس قرارداد بیمه تکمیلی،متناسب سازی حقوق بازنشستگان افزود: که کانون های بازنشستگان پیگیر این موضوعات از طریق مدیریت استان و ستاد می باشند.

در این مراسم برنامه های شاد و متنوعی از جمله شعرخوانی و موسیقی برگزار شد.

در پایان این جشن از قهرمانان مسابقات دو امدادی در مسابقات کشوری آقایان حمید ترابی اصل ، یوسف کاظمی ،رضا احمدی و پرویز قابضی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.