پیچک باید به بالاترین سطح تولید و فروش دست یابد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: شرکت پیچک به عنوان یکی از قدیمی ترین نشان های تجاری و بنگاه های تولیدی کشور به گونه ای مدیریت شود که به بالاترین میزان تولید و فروش دست یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در بازدید از خط تولید شرکت پیچک و در نشست با مدیران این شرکت تولیدی که با حضور نماینده مردم شهریار، ملارد و شهر قدس و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، تصریح کرد: شرکت پیچک یکی از شرکت های قدیمی کشور است و جایگاه فعلی آن در شأن این شرکت و یک بنگاه اقتصادی و تولیدی نیست و ظرفیت های آن بسیار فراتر از وضعیت امروز است.

تقی زاده با تأکید بر مهندسی مجدد و ساماندهی هلدینگ ها برای هم افزایی داخلی، گفت: ساماندهی هلدینگ صباجهاد و مهندسی مجدد این هلدینگ و شرکت های تابعه آن به ویژه شرکت های پگاه و پیچک در دستور کار صندوق بازنشستگی کشوری است که در این زمینه باید استراتژی های مورد نظر هرچه سریعتر از سوی هلدینگ و شرکت های تابعه اعلام شود.

وی تصریح کرد: برای خروج از بنگاه داری ابتدا نیاز است تا توانمندسازی و سازماندهی مناسبی در سطح شرکت ها انجام شود و سپس اقدام به واگذاری صورت گیرد. مدیران و همه کارکنان و کارگران شرکت ها باید ابتدا به این نتیجه برسند که می خواهند در چرخه تولید کشور نقش آفرینی کنند و این خواست را در عمل و رفتار نشان دهند.

تقی زاده با تاکید بر اینکه باید شرکت پیچک احیا شود، گفت: سیاست صندوق بازنشستگی کشوری فعال نگه داشتن مجموعه های تولیدی و توانمندسازی با استفاده از قابلیت های هلدینگ صنایع غذایی همراه با مدیریت، برنامه ریزی و ارائه استراتژی در جهت رسیدن به اهداف سازمانی یعنی سود صاحبان سهام یا همان بازنشستگان عزیز است.

محمد محمودی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه نشست، شرکت پیچک را یکی از شرکت های قدیمی و مهم کشور در حوزه صنایع غذایی عنوان کرد و گفت: این شرکت باید با توجه به ظرفیت هایی که دارد دوباره احیا و ساماندهی شود.

محمودی تاکید کرد: پیچک می تواند در جهت اشتغال زایی در سطح منطقه ای و ملی و همچنین تحقق شعار امسال با عنوان حمایت از تولید داخلی نقش آفرینی کند.

وی تصریح کرد: نشان تجاری پیچک باید به روزهای اوج خود با بالاترین تولید و سودآوری بازگردد.