کسب رتبه نخست مدیریت استان قم در ارزیابی عملکرد «جشنواره شهید رجایی» در سال ۱۴۰۱

با اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم، صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان قم با کسب بالاترین امتیاز در بین شاخصهای عمومی و اختصاصی در ارزیابی عملکرد دستگاهای اجرایی جشنواره شهید رجایی در بین مدیریتهای استانی صندوق حایز مقام اول گردید.

صالح محمدی امین مدیر صندوق بازنشستگی استان قم ضمن اعلام این خبر افزود: این مدیریت با تلاش و زحمات همکاران طی پنج سال گذشته ، چهار مرتبه موفق به کسب رتبه اول بین مدیریت های استانی صندوق در جشنواره شهید رجایی شده است.

محمدی امین در ادامه با تبریک این موفقیت به همکاران مدیریت و تشکر از تلاش و اهتمام آنان جهت خدمت رسانی به مشترکین صندوق خصوصا بازنشستگان و موظفین ارجمند اظهار داشت: همه سعی و هدف مجموعه برای جلب رضایت حداکثری جامعه هدف صندوق و فرصت خدمت به آنان از مواهب و نعمات الهی است. محمدی امین خاطرنشان کرد: در همین راستا تاکنون احکام بیش از ۱۲۰۰ نفر از بازنشستگان سالجاری اداره کل آموزش و پرورش استان صادر و حقوق آنان برقرارگردیده و در این زمینه احکام به روز بوده و با کوتاه ترین فاصله زمانی صادر میشود. مدیر استان قم افزود: امسال با بکارگیری برخی ابتکارات و راهکارهای نو همچون تشکیل میز مشترک و متمرکز برقراری حقوق با حضور کارشناسان فنی و مالی مدیریت و اداره کل و نواحی تابعه آموزش و پرورش و تجمیع سیستمها و فرآیند بررسی و کنترل پرونده ها، شاهد تسریع و تسهیل در روند برقراری حقوق بازنشستگان معزز بودیم و با فضل الهی حقوق اکثر این عزیزان در وقت مقتضی و بدون فاصله برقرار و رضایت اکثریت آنان حاصل گردید. مدیر استان قم با اشاره به صدور احکام اصلاحی رتبه بندی معلمان و پرداخت معوقات ناشی از آن گفت: پیگیر هستیم تا در اسرع وقت برخی احکام که به علل مختلف صادر نشده صادر و مطالبات آن پرداخت گردد.

محمدی امین در پایان ضمن تبریک موفقیت بازنشستگان استان در پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری که در شهر مقدس مشهد برگزار شد به این عزیزان و جامعه ورزشی استان افزود: در این دوره علیرغم اینکه استان قم از حیث تعداد ورزشکار اعزامی آخرین استان محسوب میشد لیکن موفق به کسب دو مدال نقره در رشته های انفرادی شد به نحوی که آقای علیرضا گلستانی در رشته تنیس روی میز زیر ۶۵ سال و خانم زهرا افصحی در رشته دارت حایز مقام دوم کشوری شدند و در رده بندی استانها، استان قم در رتبه ۱۶ قرارگرفت.