حضور شرکت های پگاه، پیچک و بندرعباس در بازارچه “ماه مهربانی، سفره ایرانی”

شرکت های پگاه، پیچک و تن ماهی بندرعباس وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری همزمان با ماه مبارک رمضان در بازارچه خیریه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان «ماه مهربانی، سفره ایرانی» حضور یافتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بازارچه خیریه «ماه مهربانی، سفره ایرانی»  به همت صندوق بازنشستگی کشوری و مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری سازمان های مردم نهاد از ۷ تا ۹ خرداد ماه جاری به مناسبت ماه مبارک رمضان در محل وزارت تعاون برپا شده است.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های تولیدی داخلی، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و اوتیسمی و معلولان به معرفی توانایی های خود در بخش های هنری، صنایع دستی، نقاشی، منبت کاری، زیورآلات می پردازند.

همچنین در این بازارچه، کتاب، محصولات لبنی، عرقیجات، گل و گیاه و غذاهای خانگی و بهداشتی با قیمت مناسب عرضه می شود. این بازارچه با هدف کمک به گروه های هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و معلولان برگزار شده و شرکت های داخلی نیز با هدف ترویج شعار سال “حمایت از کالای ایرانی” در این نمایشگاه حضور یافته اند.

بازارچه «ماه مهربانی، سفره ایرانی» از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر برپا شده و بازدید برای عموم آزاد است.