معرفی مدیرعامل جدید شرکت پرشین گلف/ ضرورت ارائه خدمات مطلوب گردشگری به بازنشستگان

با حضور مدیران عامل هلدینگ آتیه صبا و شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، «بهبود خلیلی» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پرشین گلف معرفی و بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب گردشگری به بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری تاکید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت پرشین گلف، در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی پرشین گلف، ولی آذروش مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا با اشاره به اهمیت و جایگاه شرکت پرشین گلف در حوزه گردشگری و خدمت رسانی به بازنشستگان عزیز صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: این شرکت یکی از بنگاه های اقتصادی مهم برای هلدینگ آتیه صبا است که باید با ایجاد تعامل و هم افزایی با شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در ارائه خدمات هرچه بهتر به بازنشستگان و جامعه هدف گام بردارد.

آذروش با اشاره به سوابق روشن آقای خلیلی در صندوق بازنشستگی کشوری، نقش وی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پرشین گلف مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به حضور نیروهای با تجربه و متعهد در شرکت پرشین گلف می توان از توانمندی های موجود در جهت ارتقا کار و بهره وری شرکت استفاده کرد. تجربه ثابت کرده در هر مجموعه ای که به نیروهای انسانی خود بها داده و از تفکر و پیشنهادات ارزشمند آن ها استفاده کرده، پیشرفت های خوبی به دست آمده است.

وی تاکید کرد: ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و بازنشستگان عزیز و رشد و پیشرفت شرکت نیازمند دوری از مسائل حاشیه ای و تمرکز بر روی کار اصلی و خط مشی تعیین شده است که مدیریت جدید و مجموعه کارکنان شرکت باید با جدیت در این مسیر حرکت کنند.

در این نشست، بهبود خلیلی مدیرعامل جدید پرشین گلف نیز با ارایه گزارشی از فعالیت های در حال انجام این شرکت و برنامه های آتی، اظهار داشت: پرشین گلف سابقه طولانی در حوزه گردشگری و حمل و نقل دارد و می تواند با توجه به ظرفیت های موجود نقش مهم و اثرگذاری را در صنعت گردشگری، ایجاد اشتغال و در نتیجه رشد اقتصادی کشور ایفا کند.
خلیلی تصریح کرد: خوشبختانه کشور ما، هم از نظر جاذبه های طبیعی و هم آثار باستانی و تاریخی شرایط مطلوبی دارد که می توان با شناخت درست این جاذبه ها، برنامه ریزی دقیق و سرمایه گذاری مناسب به نتایج قابل قبولی دست یافت.

وی با قدردانی از توجه و حسن اعتماد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، ابراز امیدواری کرد: باید با اتکا به نیروهای توانمند و برنامه ریزی دقیق، در جهت اهداف عالی تعیین شده قدم برداریم.