پیام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای حضور در راهپیمایی روز قدس

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی بالبیک به دعوت مقام معظم رهبری برای شرکت گسترده در راهپیمایی سراسری و دشمن شکن روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از آحاد مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی به ویژه بازنشستگان عزیز کشوری جهت شرکت در این راهپیمایی بزرگ و وحدت آفرین دعوت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در متن پیام جمشید تقی زاده مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: روز جهانی قدس پیام وحدت، انسجام و همبستگی و قیام مسلمانان در مقابل ظلم، تجاوز و اشغال گری مستکبران است. این روز بزرگ و تاریخی که یادگار و میراث ارجمند امام راحل (ره) است، نماد آزادی‌خواهی، عدالت و حمایت از مظلومان در برابر غاصبان و زورگویان و متجاوزان است.

تقی زاده ادامه داد: روزی که مومنان و مسلمانان روزه‌دار یک صدا ندای مظلومیت فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان می‌رسانند. این تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مسیر تحقق وعده الهی و تعیین سرنوشت هر ملتی به دست خود را نشان می‌دهد و پیامی واضح به مستکبران و ظالمان است که جنایت علیه بشریت، ظلم تاریخی به یک ملت و وارونه‌کردن حقایق پایدار نخواهد بود.

در بخش دیگری از این پیام اشاره شده است: مردم روزه دار و مومن و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس که با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف است یکبار دیگر در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری با شرکت گسترده و پر شور، حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین در قبال ظلم و جنایات رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش اعلام خواهند کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دربخش پایانی پیام خود تاکید کرده است: بی شک شرکت همه اقشار مختلف مردم به خصوص بازنشستگان عزیز ، این سرمایه های بزرگ و گرانسنگ جامعه در مراسم راهپیمایی روز قدس نشانه تعهد، انسان‌دوستی و مسئولیت پذیری اسلامی و انسانی همه کسانی است که حق را پاس می‌دارند و باطل و بیداد را محکوم می کنند.