عید سعید فطر و پایان یک ماه عبادت خالصانه

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی صادر و این ایام فرخنده را به عموم مردم به ویژه بازنشستگان کشوری تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در این پیام آورده است: ماه مبارک رمضان پس از ۳۰ روز عبادت و بندگی در برابر خالق یکتا در حالی به پایان می رسد که عطر خوش و طعم شیرین آن که حتی آوای اذان و دعای لحظه لحظه هایش نیز رنگ و بوی دلربایی داشت در ذهن و جان آدمی باقی مانده و می ماند.

وی افزود: میهمانی ایزد یکتا و سفره نعمتی که در سرتاسر عالم وجود گسترده شده بود، اکنون به انتهای خود رسیده و انسان قاعدتا بایستی از تعلقات زمینی و آمال دنیایی فاصله گرفته و قرب الی الله را پیشه کرده باشد. خود را از هرچه زشتی و نادرستی است زدوده و پاکی و حق طلبی را آزموده باشد.

تقی زاده با تاکید بر اینکه عید فطر زمان شکفتن گل‌های ایمان در دل و جان انسان و تحفه خداوند به مؤمنانی است که با سلاح روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته‌اند، گفت: طلوع صبح و روشنایی تازه در دل مومنان نوید فرارسیدن این عید مبارک است که بسیار در دنیای اسلام و برای مسلمانان در هر خطه و فرهنگی عزیز و بزرگ شمرده شده است.

وی تصریح کرد: اکنون که ماه بندگی و خضوع در برابر خالق هستی به پایان رسیده است، طعم شیرین مهمانی بی ریا و خالصانه خداوندی همچنان برای بندگان و میهمانان این مجلس زیبا باقی و جاری است. اینجانب ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن عید سعید فطر به عموم مردم به ویژه بازنشستگان ارجمند و فرهیخته صندوق بازنشستگی کشوری و خانواده محترمشان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مومنان و روزه داران، امید دارم این ماه عزیز و پربرکت آثار خود را در خدمت شایسته تر و صادقانه مسوولان به مردم عزیزمان برجای گذارد.