به مناسبت روز جانباز انجام شد؛

دیدار با بازنشسته جانباز و پیشکسوت آموزش و پرورش خراسان شمالی

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز ، دیدار از بازنشسته جانباز «حسین آقا سیدی زاده» بازنشسته آموزش و پرورش با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان شمالی و همکاران این مدیریت و سرکار خانم اصغر زاده عضو کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بجنورد انجام شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان خراسان شمالی، قربانی در این دیدار گفت: جانبازان جان خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت، در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این قطعا اجری بی‌ پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی افزود: تکریم شعائر انقلاب اسلامی و ایثارگران دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده های جانبازان و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

در این دیدار، حسین آقا سیدی زاده، جانبازان گرانقدر با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و چگونگی مجروح شدن خود، به برخی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ادبی خود در دوران بازنشستگی اشاره کرد.

گفتنی است، حسین آقا سیدی زاده جانباز بالای ۵۰درصد است که درسال ۱۳۶۵و در جریان عملیات کربلای ۴ به‌ درجه والای جانبازی نائل شدند.

در پایان این دیدار صمیمانه مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان شمالی از این جانباز والا مقام با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل کرد.