پگاه همدان بازار لبنیات منطقه غرب کشور را بدست گیرد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر ضرورت توسعه صادرات محصولات پگاه همدان به بازارهای هدف به ویژه کشورهای همسایه و غرب کشور تاکیدکرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در جریان سفر به استان همدان و در بازدید از شرکت پگاه همدان و بخش های مختلف آن، گفت: شرکت شیر پگاه حضوری فعال در عراق، افغانستان، کشورهای حوزه خلیج‌فارس، آسیای میانه، مالزی و سایر کشورها دارد که صادرات به کشورهایی مانند عراق به دلیل نزدیکی همدان به خط مرزی باید با قوت بیشتری دنبال شود.

وی با بیان اینکه شرکت پگاه زیرمجموعه هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری است، اظهار داشت: این هلدینگ در بخش لبنیات ۱۶ شرکت تولیدی را شامل می‌شود که نقش مهمی در سلامت و امنیت غذایی جامعه دارد و باید این نقش آفرینی با برنامه ریزی و بازاریابی صحیح پررنگ تر از گذشته باشد.

تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نشست با مدیرعامل و مدیران شرکت شیر پگاه همدان بیان کرد: حفظ سرمایه های شرکت های تحت پوشش صندوق از اهمیت بالایی برخوردار است و ما به دنبال افزایش بازدهی و سودآوری در زیرمجموعه های اقتصادی خود هستیم.

وی تاکید کرد: سود حاصل از شرکت صنایع شیر ایران، تامین بخشی از حقوق بازنشستگان را به عهده دارد و این امر مهمی است که برای تحقق آن اختیارات لازم به مدیران این شرکت داده شده تا هرچه بیشتر در این مسیر حرکت کنند.

در ادامه محمود دوستی مدیرعامل شرکت شیر پگاه همدان نیز در زمینه عملکرد و وضعیت این شرکت گزارشی ارائه کرد.