بمناسبت روز جانباز انجام شد؛

دیدار مدیر استان آذربایجان شرقی با رزمنده و جانباز

در راستای تجلیل از جانبازان دوران دفاع مقدس و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز گرامیداشت مقام جانباز مدیراستان آذربایجان شرقی به همراه جمعی از ایثارگران بازنشسته و امورایثارگران اداره کل آموزش و پرورش باحضور در منزل جانباز عزیز دوران دفاع مقدس « داود تارقلی زاده » دیدار و از رشادت ومجاهدت ایشان تجلیل کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، مدیر استان، در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و ایثار و از جان گذشتگی جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس تأکید کرد. جانبازان گنجینه ارزشمندانتقال فرهنگ ایثار‌وحماسه هشت سال دفاع مقدس می باشند و امنیت و پایداری امروز را مرهون خون شهدا و رشادتمندی این عزیزان هستیم.

تارقلی زاده در این دیدار ضمن بازگو نمودن خاطرات دوران جنگ تحمیلی و فراز و نشیب های آن دوران گفت که این دیدار ها خیلی خوب هست و باعث دلگرمی همه جانبازان می شوند این مردمان بی ادعا چیزی از مسئولین نمی خواهند جز ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس و از بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست بهبود وضعیت خدمات درمانی این عزیزان را خواستار شد.

«تارقلی زاده » در سال ۱۳۶۵ در لشکر عاشورا طی بمباران گردان حضرت اوالفضل به مقام جانبازی ( ۵۰ درصد) نایل آمده است.

درپایان دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدیه از پیشکسوت عرصه جهاد و ایثارگری تجلیل بعمل آمد.