آینده درخشان پیش روی هواپیمایی آسمان

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تقدیر از تلاش های حسین علایی مدیرعامل پیشین شرکت هواپیمایی آسمان، گفت: انتصاب مهندس گرجی در این سمت با توجه به اینکه ایشان از افراد باسابقه و متخصص در صنعت هوایی کشور بوده و به خصوص از دل خانواده شرکت آسمان هستند، جای خرسندی دارد. وظیفه آسمان بیش از هر زمان دیگری سنگین است و توقع مسوولان کشور از این شرکت نیز بسیار بالا است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی عابدزاده در مراسم تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی آسمان، اظهار داشت: شرکت آسمان در گذشته، سالانه ۲۰ تا ۳۰ درصد رشد و گاهی رقم های رشد بالاتری را تجربه کرده و اکنون با توجه به ظرفیت هایی که دارد می تواند به دوران اوج خود بازگردد و نقش بی بدیلی در این حوزه در سطح کشور و حتی منطقه داشته باشد.

وی با بیان اینکه آینده روشنی پیش روی هواپیمایی آسمان است، گفت: امروز سازمان هواپیمایی کشوری بیش از هر زمان دیگری آسمان را حمایت می کند و دلیل ماندگاری و پایداری این شرکت در صنعت هوایی کشور نیز همین حمایت ها بوده است.

عابدزاده تاکید کرد: تصمیمات و سیاست گذاری های درست و بجای سازمان هواپیمایی کشوری سبب شده تا امروز صنعت هوایی برخلاف سایر بخش های صنعتی و صنایع حمل و نقل در کشور بی نیاز از حمایت دولت باشد و روی پای خودش بایستد و فعالیت کند.

وی تصریح کرد: ابعاد مختلف تحریم های جدید پیش بینی شده است و تلاش می کنیم اختیارات لازم رااز مراکز بالادستی اخذ کنیم تا بتوانیم در شرایط جدید همچنان به نقش آفرینی خود ادامه دهیم. قطعا هواپیمایی آسمان متعلق به مردم و نظام جمهوری اسلامی است و ما به عنوان کارگزار این نظام باید به گونه ای عمل کنیم که اهداف بلند نظام محقق شود.