آسمان با همه تنگناها و تحریم ها موفقیت های ارزشمندی بدست آورد

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا اظهار داشت: شرکت آسمان با همه کمبودها، تنگناها و تحریم های موجود توانست با ارائه خدمات مطلوب کمی و کیفی، جایگاه خود را در جابجایی مسافران داخلی در کشور ارتقا دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ولی آذروش تاکید کرد: کارهای بسیار خوبی در شرکت هواپیمایی آسمان مثل تعمیرات موتور هواپیما، بازسازی و بکارگیری هواپیماهای زمین گیر شده، افزایش تعداد هواپیما در ناوگان آسمان، کاهش تاخیرهای هوایی به نسبت گذشته و ارائه خدمات شبانه روزی در این حوزه انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار قرارداد ۳۰+۳۰ با شرکت بوئینگ و اقدام برای خرید هواپیمای مدرن بوئینگ ۷۳۷ مکس از جمله اقداماتی بوده که نشان از حرکت رو به جلو و آینده نگر این شرکت داشته است؛ گرچه امروز به دنبال دشمنی دیرینه آمریکا با کشورمان این قراردادها با مشکل مواجه شده است.

آذروش با بیان اینکه در شرایط امروز قبول مسوولیت به خصوص در حوزه های حساس و استراتژیک مثل صنعت هوایی بسیار مهم و به نوعی ایثار و جهاد است، گفت: آقای گرجی از جمله نیروهای متخصص، توانمند و فنی است که با توجه به عضویت ایشان در خانواده آسمان، قطعا می تواند نقطه عطفی در فعالیت های این شرکت هواپیمایی باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه باید به همدیگر کمک کنیم و با همدلی از موانع عبور کنیم، گفت: شرکت آسمان متعلق به جمعیت بزرگ بازنشستگان کشوری است و به همین دلیل مدیریت این بنگاه اقتصادی و سایر بنگاه های اقتصادی تابعه صندوق بازنشستگی کشوری باید به گونه ای باشد که دربرابر ریال به ریال هزینه های انجام شده، پاسخگو بوده و در نهایت تلاش کنیم تا هزینه ها کاهش یابد.

آذروش تاکید کرد: باید در شرایط تحریم های جدید با استقامت و عزم هرچه بیشتر و راسخ تر کارها را پیش ببریم و توسعه و آبادانی ایران عزیز که خواسته همه ما است را محقق کنیم.