دعوت مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان طی پیامی از هم استانی ها، همکاران و بازنشستگان کشوری استان خوزستان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت نمود.
متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که فرصتی را برای هموطنان ایجاد نموده تا در تعیین سرنوشت خود گام بردارند و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند.
یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲، روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و برای ارتقاء و تثبیت بیش از پیش ایران اسلامی مجاهدانه تلاش نمائیم.
اینجانب بدینوسیله به نوبه خود از کلیه هم استانی های عزیز، همکاران و بویژه آحاد بازنشستگان معزز کشوری و خانواده محترم ایشان دعوت نموده تا در راستای لبیک گفتن به منویات مقام عظمای ولایت، بار دیگر در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پرشور داشته و نمایندگان اصلح خود را روانه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نمایند.

آرش رشادتمند
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان