احساس مسئولیت و وحدت همگانی ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر وحدت همگانی برای صیانت از انقلاب اسلامی، گفت: اگر چه خون شهدا، پایداری انقلاب اسلامی را ضمانت کرد، اما حضور پررنگ و اثرگذار با روحیه بسیجی همواره و در همه لایه های نظام ضروری است؛ چرا که بی توجهی و بی مسولیتی باعث می شود که دشمن بیشتر به ما نزدیک شده و امنیت نظام را به مخاطره اندازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق در استان کردستان، سردار محمد میرابی در جمع مدیران سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کردستان، با بیان اینکه بخش گسترده ای از خدمات قابل ارائه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اظهار داشت: کم کاری و سهل انگاری در ارایه این خدمات، ظلم به شهیدان و نظام است.

میرابی در این نشست همچنین از هماهنگی و همکاری ادارات تابعه این وزارتخانه برای پیشبرد برنامه های بسیج در استان کردستان از جمله در زمینه احداث و راه اندازی یادمان شهدای سیرانبند بانه قدردانی کرد.

بهبود خلیلی، فرمانده مرکز بسیج صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این نشست، ضمن قدردانی از مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سردار میرابی برای هماهنگی و تشکیل نشست های مختلف و هماهنگی برای اعزام کاروان های راهیان نور، گفت: مجموعه اقداماتی که برعهده صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص اعزام کاروان راهیان نور گذاشته شده است، با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری هماهنگ و آماده شده است.

خلیلی با بیان اینکه امروز جنگ بین کشورها به خصوص آمریکا با ایران، جنگ اقتصادی است، تاکید کرد: سلاح این جنگ، مبارزه با فساد اقتصادی در کلیه سطح است. ایجاد نشاط و امید در جامعه وظیفه همه است و ما باید در همه حوزه ها به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی مطیع فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

وی در ادامه با ارائه توضیحاتی در زمینه گردشگری و ظرفیت های بوم گردی و طبیعت گردی استان کردستان، اظهار داشت: گردشگری یکی از حوزه های است که با سرمایه اندک می توان در آن اشتغال زایی کرد و استان کردستان با توجه به ظرفیت های مختلفی که دارد می تواند در این حوزه سرآمد باشد.

خلیلی با بیان اینکه رشد اقتصادی بدون رشد فرهنگی میسر نیست، گفت: در حوزه گسترش فرهنگ ایثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و یادمان های دوران دفاع مقدس امکان فعالیت های زیادی وجود دارد و ما نیز آمادگی هر نوع همکاری در این زمینه را داریم.

در این نشست، در خصوص شیوه های خدمت رسانی به زائران و کاروان های راهیان نور به منطقه سیرانبند بانه بحث و تصمیم گیری شد.