چهارمین شعبه کفش ملی در تبریز افتتاح شد/ جایگاه ویژه کفش ملی در حمایت از تولید ملی

با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل گروه صنعتی ملی و جمعی از مسئولان و نمایندگان استان آذربایجان شرقی، چهارمین فروشگاه کفش ملی در چهارراه بهشتی شهر تبریز افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه این مراسم با بیان اینکه گروه صنعتی ملی را بسیار قدرتمند می داند، گفت: این مجموعه نیازمند ایجاد یک تحول اساسی و ساختاری است تا آن نگاه ملی که در نشان کفش ملی وجود دارد به معنی واقعی کلمه محقق شود.

وی با اشاره به اینکه بر مبنای سخنان مقام معظم رهبری تصمیم داریم تولید داخلی را ارج نهیم، افزود: قطعا در عملیاتی کردن این برنامه کفش ملی جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه ظرفیت کفش ملی بسیار بیشتر از سهم فعلی آن است، تصریح کرد: این نشان ملی به عنوان زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری می تواند با ارائه خدمات به بیش از یک میلیون و ۳۷۰ هزار بازنشسته عزیز و خانواده ارجمند آنها رشد چشمگیری پیدا کند.

نادر صادقی، مدیرعامل گروه صنعتی ملی نیز در این مراسم گفت: فروشگاه جدید کفش ملی در تبریز با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه آن به شهروندان محترم تبریزی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: نام حمایت از کالای ایرانی موجب شده که مسئولان و رسانه ها بیش از گذشته به کفش ملی و رونق آن توجه کنند و به تبع آن مسئولیت ما نیز در این مجموعه دوچندان شده است.

نائب رییس هیات مدیره گروه صنعتی ملی با تاکید بر اهمیت شهر تبریز در صنعت کفش کشور گفت: تا پیش از این کفش ملی سه شعبه در تبریز داشت، اما با توجه به اهمیت شهر تبریز، توسعه شهری و جمعیتی آن، این سه شعبه به تنهایی پاسخگوی برنامه های ما برای این شهر بزرگ نبود و به همین دلیل ضرورت گسترش کمی و کیفی این شعب به شدت احساس می شد، لذا با مکان یابی صورت گرفته و توجه به ساختارهای جدید توسعه در این شهر، چهارمین فروشگاه کفش ملی را برای عرضه بیشتر تولیدات این گروه، در استان پر افتخار آذربایجان شرقی و شهر تبریز راه اندازی کردیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ملی در پایان با اشاره به اینکه زنجیره فروشگاهی کفش ملی در کشور بی نظیر است، گفت: از این نظر، از رقبای خود بسیار پیش هستیم که با توجه به اینکه ما با تامین کنندگانی از سراسر کشور همکاری می کنیم قطعا ارتقای کفش ملی به منزله رشد صنعت کفش در کشور خواهد بود.