تاکید استاندار کرمانشاه بر شکل گیری اتاق فکر بازنشستگی در سازمان ها

استاندار کرمانشاه، در دیدار با مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه و روسا و اعضای کانون های بازنشستگی این استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهارداشت: باید بتوانیم از تجربه های گران بهای بازنشستگان در راستای پیشرفت کرمانشاه استفاده کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از سایت استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند با بیان اینکه باید در جامعه به سمتی برویم که انسان های با تجربه جوانان را هدایت کنند، افزود: یکی از دلایل کندی سرعت پیشرفت کشور استفاده نکردن از تجربیات پیشکسوتان و دانش آنان است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اگر مدیران نتوانند از ظرفیت های بازنشستگان استفاده کنند بدون شک با مشکلات مدیریتی روبه رو خواهند شد.

بازوند با بیان اینکه بازنشستگان، اتاق فکر بسیار خوبی برای استان و مدیران استانی هستند که باید به خوبی از آن ها استفاده شود، اعلام کرد: به زودی مشکلات بازنشستگان در شورای اداری استان مطرح و برای حل بخشی از این مشکلات چاره اندیشی می شود.

وی تصریح کرد: پیگیر‌ هستیم تا مرکزی تحت عنوان خانه امید در منطقه شمال شهر کرمانشاه ایجاد شود و بازنشستگان بتوانند از آن استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت و تجربیات بازنشستگان گفت: مدیران استانی باید از بازنشستگان به عنوان اتاق فکر در کنار خود استفاده کنند.

در این دیدار کانون های بازنشستگی به بیان دیدگاه ها و انتظارات خود پرداختند. جلیل رحیمی صدر، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کرمانشاه نیز در گزارشی به ارائه عملکرد این مدیریت و خدمات مختلف صندوق در استان پرداخت.