کفش تبریز نیاز به حمایت کارشناسانه دارد

در نخستین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت کفش تبریز، جمشید تقی زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و نادر صادقی، مدیرعامل گروه صنعتی ملی از نمایشگاه کفش تبریز بازدید کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از گروه صنعتی ملی، مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و گروه صنعتی ملی از نزدیک و در گفتگو با تعدادی از تولیدکنندگان کفش تبریز در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

تقی زاده در این بازدید با تاکید بر لزوم حمایت از کفش تبریز گفت: خوشبختانه انگیزه و پویایی خوبی در صنعت کفش تبریز وجود دارد و چنانچه حمایت کارشناسانه از آن صورت گیرد، می تواند با استفاده از ظرفیت هایی نظیر کفش ملی به قطب اول صنعت کفش در منطقه تبدیل شود.

صادقی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه تبریز خاستگاه صنعت کفش ایران است، گفت: از آنجایی که تامین کنندگان مهم ما در گروه صنعتی ملی تولید کنندگان تبریزی هستند، توسعه کفش ملی و کفش تبریز همسو و در یک راستا قرار دارند و بسیار خرسندم که امروز می بینم تامین کنندگان ما با قدرت و انگیزه بالا در این نمایشگاه حضور دارند.

گفتنی است بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش ایران سوم تا ششم مردادماه امسال در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.