به مناسبت روز شهدا انجام شد؛

دیدار مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی با خانواده شهید “رامین عقدایی”

دیدار مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی به مناسبت گرامی داشت ۲۲ اسفند ماه روز شهید با ابراهیم عقدایی بازنشسته و فرهیخته فرهنگی و پدر شهید رامین عقدایی با حضور در منزل ایشان انجام شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی، در این دیدار  که با همراهی اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی از فرهختگان صورت پذیرفت، «عفت بیگم حسینی» گفت: همان گونه که امروز نیازمندی بشر به اخلاق و معونیت اسلامی روز افزون است قشر جوان هم به حاکمیت روح اخلاق و معنویت اسلامی به شدت نیازمند است و این نیاز مندی، دائمی و همیشگی است.

وی افزود: صبر، صلابت و بصیرت خانواده معظم شهداء بهترین نمونه در ارائه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه است که شایسته تقدیر و سپاس است و به نوبه خود ضمن ارج نهادن به این صلابت  و بصیرت لازم می دانم به پاس این از خود گذشتگی و ایثار از پدر بزرگوار شهید رامین عقدایی تشکر و قدردانی نمایم.

در ادامه «ابراهیم عقدایی» پدر شهید «رامین عقدایی» ضمن تشکر از حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی ، ابراز امیدواری کرد: آحاد جامعه بخصوص جوانان این مرز بوم ادامه دهنده راه شهیدان باشند و همواره بعنوان یک سرباز جان برکف حامی نظام و مدافع پرچم و کشور اسلامی مان باشند.

در خاتمه دیدار،  لوح سپاس به پدر شهید گرانقدر تقدیم شد.