به‌مناسبت روز شهید صورت گرفت؛

ادای احترام مدیر استان خراسان جنوبی به خانواده شهدا و ایثارگران

مدیر استان خراسان جنوبی از دو خانواده شهید و جانباز ۵۰درصد به‌مناسبت گرامیداشت روز شهید تجلیل کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استان خراسان جنوبی، درآستانه فرا رسیدن ۲۲ اسفند ماه به عنوان روز شهید، «محمد باقری نژاد» به همراه رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با جانباز بازنشسته کشوری از دستگاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، ابراهیم ابراهیمی دیدار کرد.

ابراهیم ابراهیمی، در سن ۱۴ سالگی به‌صورت داوطلبانه به جبهه‌های حق عله باطل اعزام و نهایتا در عملیات کربلای ۵ از ناحیه دست چپ جانباز گردیدند. باقری‌نژاد در این دیدار ضمن تجلیل و قدردانی از رشادت های جانبازان آنان را اسوه مقاومت،ایثار و پایداری توصیف نمود.

همچنین به مناسبت این روز مدیر بازنشستگی استان خراسان جنوبی به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از خانواده شهید امنیت محمد ظریف قربان زاده دیدار نمود.

در این دیدار باقری نژاد ضمن گرامیداشت نام یاد و خاطره شهدا و ایثارگران،  فلسفه نامگذاری سالروز تاسیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان روز شهید را جلوگیری از ایجاد فاصله بین مسئولین و خانواده این عزیزان اعلام نمود.

شایان ذکر است شهید معزز قربان زاده در سال ۱۳۶۰ در درگیری با اشرار مسلح و در راستای دفاع از مرزهای میهن عزیز اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

در پایان با اهداء لوح تقدیر از رشادت ها و جانفشانی این عزیزان قدر دانی نمود.