باشگاه فرهنگی ورزشی بازنشستگان در آذربایجان غربی ساخته می شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در صورت تامین زمین از طرف استانداری، صندوق بازنشستگی کشوری در آذربایجان غربی برای نخستین بار در کشور باشگاه فرهنگی، ورزشی و تفریحی ویژه بازنشستگان احداث می کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در نشست با استاندار آذربایجان غربی با درخواست اختصاص ۴ هکتار زمین برای ایجاد باشگاه فرهنگی، ورزشی و تفریحی برای بازنشستگان این استان در محیطی مناسب، گفت: این صندوق آمادگی دارد در صورت اختصاص زمین نسبت به ساخت باشگاه بازنشستگان اقدام کند. با ایجاد مجموعه کاملی از هایپرمارکت، سالن های ورزشی و مراکز تجاری بازنشستگان استان می توانند از خدمات متنوعی برخوردار شوند.

وی با اشاره به فعالیت شرکت شیر و لبنیات پگاه ارومیه نیز گفت: برای افزایش ظرفیت کاری این کارخانه و به ویژه برای افزایش اشتغال در استان حمایت های قانونی لازم را انجام خواهیم داد.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: از سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در استان حمایت می کنیم.

محمدمهدی شهریاری،با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان آذربایجان غربی در حوزه های مختلف اقتصادی گفت: از سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در استان حمایت می کنیم و آماده ایم زمینه لازم برای این سرمایه گذاری را در استان فراهم کنیم.

در این نشست، همچنین پیرامون مهم ترین مسائل بازنشستگان فرهیخته و صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین ظرفیت های مناسب برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان آذربایجان شرقی بحث و گفتگو شد.