با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان برگزار شد

برگزاری جلسه با جمعی از روسای کانونهای بازنشستگی استان مرکزی

 جلسه هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با روسای کانونهای بازنشستگی استان دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید .

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ؛  جلسه مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با روسای کانونهای بازنشستگی استان مرکزی با حضور روسای کانونهای بازنشستگی کشوری ، وزارت کشور (استانداری وشهرداری) مخابرات و نایت رییس کانون بازنشستگان جهاد کشاورزی برگزار گردید.

در این جلسه حسامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز  از همکاری روسای کانونهای بازنشستگی استان مرکزی در طول سال جاری با این صندوق تشکر و با لوح یادبودی از ایشان تجلیل نمودند.

این جلسه که در روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه در محل این مدیریت و با حضور روسای کانونهای بازنشستگی  با موضوع بررسی آیین نامه نحوه اجرایی تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی و همچنین تشریح طرح های رفاهی صبا برگزار گردید و به بحث و گفتگو و تبادل نظر در این زمینه پرداختند  و در ادامه حسامی مدیر صندوق بازنشستگی استان خواستار پیگیری جدی بازنشستگان و کانونهای بازنشستگی در خصوص اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری توسط دستگاههای اجرایی شد .