حمایت صندوق بازنشستگی کشوری از تولید و اشتغال شرکت پگاه آذربایجان غربی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جریان سفر به استان آذربایجان غربی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از پگاه آذربایجان غربی، جمشید تقی زاده که برای حضور در نشست شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی و دیدار با اعضا و روسای کانون های بازنشستگی به شهرستان ارومیه سفر کرده بود، به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان غربی، مدیران کل فنی، فرهنگی و امور اجتماعی و معاون روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری از این شرکت بازدید و بخش های مختلف آن بازدید کرد.

تقی زاده ضمن بازدید از خطوط تولید و دریافت شیر خام پگاه آذربایجان غربی و برگزاری جلسه با مدیران و کارشناسان این شرکت، از نزدیک با کارگران پرتلاش خط تولید نیز دیدار و گفتگوی کرد.

وی در نشست با مدیرعامل و اعضای شورای مدیران پگاه آذربایجان غربی با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارد، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بیمه ای و دومین بنگاه دار بزرگ اقتصادی در کشور است. این صندوق با داشتن شرکت های مدیریتی و با توجه به ابعاد و حجم فعالیت های اقتصادی می تواند بسیار نقش آفرین و اثرگذار باشد و هدف این است که با افزایش سودآوری بنگاه های اقتصادی بتوانیم خدمات ارزنده ای برای بازنشستگان عزیز ارائه کنیم.

تقی زاده ادامه داد: شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی به عنوان یکی از مجهزترین کارخانه های تحت پوشش شرکت صنایع شیر ایران به لحاظ داشتن نیروی کار باتجربه و پرتلاش و به لطف هم مرزی با کشورهای ترکیه، عراق و آذربایجان می تواند نقش عمده ای در صادرات به این کشورها داشته باشد که امیدوارم در این زمینه تلاش جدی صورت گیرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با استاندار آذربایجان غربی و مسئولین استان در خصوص حمایت از این مجموعه تولیدی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری ضمن حمایت از این شرکت، در خصوص رفع مشکلات و موانع موجود تلاش خواهد کرد.

در این نشست، محمدپور مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت به بیان چالش ها و مشکلات موجود در این صنعت پرداخت. همچنین تعدادی از مدیران و کارشناسان پگاه آذربایجان غربی به بیان دیدگاه ها و راهکارهای خود جهت افزایش ظرفیت تولید و فروش پرداختند.