طی آیینی صمیمی برگزار شد:

تجلیل از همکار بازنشسته آقای کمال بندری

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ مراسم تجلیل و تقدیر از آقای کمال بندری کارشناس مسئول درآمد و هزینه مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان که در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ به افتخار بازنشستگی نائل آمده با حضور آرش رشادتمند مدیر صندوق استان، علمیراد شیری مدیر سابق صندوق استان و کلیه همکاران مدیریت برگزار شد.

در این مراسم که در فضایی کاملاً صمیمی برگزار شد “آرش رشادتمند” مدیر صندوق استان اظهار داشت: تکریم بازنشستگان هدف اصلی صندوق بازنسشتگی کشوری است که ما تکریم پرسنل بازنشسته صندوق را نمونه ای از این هدف والا می‌دانیم.

وی افزود: بازنشستگان چندین بهار از عمر گرانمایه خویش را صرف خدمت با صداقت به کشور نموده اند، و ما بر این باوریم بازنشستگی سرآغاز فصل نوینی از حیات پرثمر ایشان است و بی هیچ تردیدی آقای کمال بندری در زمره کارکنانی است که طی سی سال خدمت درخشان خود در صندوق بازنشستگی کشوری از هیچ کوششی برای پیشبرد اهداف صندوق و کشور و خدمت به بازنشستگان فرهیخته فروگذاری نکرد و لذا اینجانب از تلاش‌های صادقانه، مدبرانه و دلسوزانه ایشان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در ادامه “علیمراد شیری” مدیر سابق صندوق استان ضمن تقدیر و سپاس از خدمات ارزشمند آقای بندری در پیشبرد امور و رضایت از عملکرد ایشان افزود: از خداوند متعال خواهانم که آقای بندری با استفاده از تخصص و تجربیات خود همچون دوران اشتغال در دوران بازنشستگی نیز منشاء آثاری ماندگار و تحول برانگیز باشد.

وی بر استفاده از تخصص و تجربیات کارکنان بازنشسته صندوق با توجه به اشراف کامل ایشان بر قوانین و مقررات کلیه دستگاه‌های اجرایی تاکید نمود.

در پایان این مراسم با اهدای گل و لوح تقدیر از آقای کمال بندری تجلیل به عمل آمد.