بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیرپگاه فارس

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همزمان با آغاز هفته دولت در سفر به استان فارس از دستاوردها و خط تولید شرکت شیر پگاه فارس بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در این بازدید، در محل یادمان شهدای شرکت شیرپگاه فارس حضور یافت و با تقدیم فاتحه با آرمان های والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس شهیدان راه خمدت تجدید بیعت کرد. وی سپس از خطوط تولید، دریافت شیرخام، کارخانه محصولات پودری و همچنین نمایشگاه محصولات و ساخت قطعات داخلی بازدید و با تعدادی از کارگران پرتلاش پگاه فارس دیدار و گفتگو کرد.

تقی زاده در نشست با مدیران و کارکنان شرکت پگاه فارس با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارد، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بیمه ای و دومین بنگاه دار بزرگ اقتصادی در کشور است.

وی افزود: این صندوق با داشتن شرکت های مدیریتی و با توجه به ابعاد و حجم فعالیت های اقتصادی می تواند در توسعه و رونق اقتصاد ایران بسیار نقش آفرین و اثرگذار باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تاکید کرد: هدف صندوق این است که با افزایش سودآوری بنگاه های اقتصادی و مدیریت درست منابع بتوانیم خدمات ارزنده ای برای بازنشستگان عزیز ارائه کنیم و منابع لازم برای پرداخت حقوق این عزیزان را فراهم کنیم.

تقی زاده ادامه داد: شرکت شیر پگاه فارس به عنوان یکی از مجهزترین کارخانه های تحت پوشش شرکت صنایع شیر ایران به لحاظ داشتن تجهیزات و نیروی کار باتجربه و پرتلاش می تواند نقش عمده ای در صادرات محصولات خود داشته باشد و بازارهای جدید در این بخش تعریف کند.

وی تاکید کرد: شرکت پگاه باید جایگاه بالایی بین شرکت های داخلی و نفوذ ویژه ای در بازارهای بین المللی داشته باشد.

در این نشست، مهندس باغبانباشی مدیرعامل شرکت پگاه فارس به ارائه گزارش عملکرد این شرکت و بیان چالش ها و مشکلات موجود در این صنعت پرداخت.