گفتگوی صمیمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با کانون های بازنشستگی استان فارس

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به استان فارس در نشست کانون های بازنشستگی این استان حضور یافت و گفت: صندوق بازنشستگی کشوری تلاش می کند تا برای بکارگیری نیروهای متخصص در شرکت های تابعه از اطلاعات «بانک اشتغال فرزندان بازنشستگان کشوری» استفاده کند و این عزیزان را در اولویت قرار دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در جریان سفر به استان فارس، در نشست صمیمی با روسا و اعضای کانون های بازنشستگی این استان که با حضور مسعود رضایی و فرج الله رضایی نمایندگان مردم شیراز و کوروش کرم پور حقیقی نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: با راه اندازی سامانه اشتغال، حق تقدم بکارگیری نیرو در شرکت های تابعه این صندوق با فرزندان متخصص بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری است. فارغ التحصیلان دانشگاهی که فرزند بازنشستگان این صندوق هستند می توانند در این سامانه به نشانی payesh8523.ir ثبت نام کنند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام وام ضروری ۵ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری نیز گفت: سامانه ثبت نام اینترنتی وام ۵ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری از اول شهریور همزمان با هفته دولت شروع بکار کرده و تا پایان شهریورماه امکان ثبت نام اینترنتی در این سامانه در سایت صندوق به نشانی cspf.ir وجود دارد.

تقی زاده یکی از دغدغه های مهم صندوق بازنشستگی کشوری را بیمه تکمیلی درمان و بهبود حقوق بازنشستگان عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی شده است تا بیمه تکمیلی درمان در سال جدید به شکلی اجرا شود تا رضایتمندی بازنشستگان را تا حدامکان فراهم سازد. در زمینه حقوق نیز تلاش ما این است تا با رایزنی های متعدد با دولت و مجلس و کمک کانون های بازنشستگی حرکت خوبی را در بودجه سال ۹۸ برای بهبود حقوق بازنشستگان انجام دهیم.

در این نشست، نمایندگان کانون های بازنشستگی استان فارس و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت معیشت و بیمه درمانی و طرح همسان سازی حقوق به سخنرانی پرداختند.