از تخفیف ۵۰ درصدی سینما بهمن سنندج تا ورزش صبحگاهی برای بازنشستگان کردستان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کردستان از تخفیف ۵۰ درصدی بلیط پردیس سینما بهمن سنندج برای بازنشستگان این صندوق و افراد تحت تکفل بازنشستگان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد احمدی در گفتگو با خبرگزاری فارس، با بیان اینکه بازنشستگان کشوری کردستان با ارایه کارت منزلت در تمامی روزهای هفته می توانند بلیط نیم بهای سینما بهمن سنندج را خریداری کنند، گفت: بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی کشور هستند و گنجینه‌های گران بهایی که باید تمام تلاش خود را برای تکریم و ارائه خدمات بهتر در شان این عزیزان انجام دهیم.

احمدی با قدردانی از حمایت‌های رئیس حوزه هنری استان کردستان از بازنشستگان و همکاری نزدیک با صندوق بازنشستگی کشوری استان، یادآور شد: با دلسوزی‌های رئیس حوزه هنری استان و مدیر پردیس سینما بهمن سنندج در جلسه‌ای که هفته گذشته برگزار شد، مقرر شد پردیس سینمایی بهمن سنندج برای بازنشستگان این صندوق با ارائه کارت منزلت ۵۰ درصد تخفیف بلیط در کل ایام هفته در نظر بگیرد.

مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان گفت: این تخفیف شامل افراد تحت تکفل بازنشستگان که در پشت کارت منزلت درج شده باشد نیز می‌شود.

احمدی با اشاره به برگزاری جلسات مکرر با مسوولین استان در خصوص بهبود رفاه بازنشستگان کشوری استان، اظهار داشت: خوشبختانه این دیدارها و جلسات منجر به آثار مثبت در راستای تکریم و ارج نهادن به بازنشستگان ارجمند استان شده است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از بیماری‌های روحی و روانی از جمله آلزایمر و افسردگی تلاش شده برنامه‌های شاد و مفرحی چون مسابقات ورزشی، مسافرت‌های زیارتی و سیاحتی و تماشای فیلم در سینما به صورت دسته‌جمعی برای بازنشستگان تحت پوشش در نظرگرفته شده و اجرایی شود.

احمدی گفت: با هدف ترویج ورزش و افزایش سلامتی میان بازنشستگان، کمیته ورزش بازنشستگان استان کردستان با هدایت مدیرکل اسبق اداره‌کل ورزش و جوانان این استان، اقدام به برپایی ورزش صبحگاهی کرده است که این برنامه در روزهای فرد هفته در پارک آی‌تی سنندج از ساعت ۷ تا ۸ و ۳۰ صبح برگزار می شود و بازنشستگان عزیز نیز می توانند در این برنامه شرکت کنند.