فرهنگ ورزش باید در سطح جامعه نهادینه شود

با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای منطقه شمالغرب کشور در تبریز با اهداء جام قهرمانی به نفرات و تیم های برتر برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، جمشید تقی زاده در این مراسم از تبریز به عنوان مرکز شمال غرب کشور و آسیای میانه یاد کرد و افزود: دلیل اینکه امروز تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام مطرح شده است، وجود ظرفیت های بالای این استان در بخش های مختلفی همچون میراث فرهنگی، اماکن گردشگری و ورزشی است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به سوابق درخشان استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در قهرمان پروری و مدال آوری در رشته های مختلفی از جمله دوچرخه سواری، فوتبال، تکواندو، ژیمناستیک و … گفت: دلیل این موفقیت ها وجود افراد برجسته ورزشی به عنوان پایه گذاران ورزش استان است که همیشه نامشان در سطوح بالا و سکوهای پرافتخار ملی و فراملی، طنین انداز است.

وی همچنین اظهار داشت: اگر فرهنگ ورزش در جامعه ما پیاده و نهادینه شود هیچ مشکلی نخواهیم داشت و من امیدوارم که در آینده، جامعه ما به این مهم دست یابد.