برگزاری گردهمایی تندرستی و سلامت برای بازنشستگان زنجانی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان از اجرای برنامه ورزش صبحگاهی با عنوان گردهمایی بزرگ تندرستی و سلامت بازنشستگان کشوری این استان در پارک شهید رجائی و خانه امید زنجان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان زنجان، میرهادی موسوی گفت: همایش تکریم از بازنشستگان همه ساله به مناسبت بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» با هدف بزرگداشت و تجلیل از بازنشستگان فرهیخته و نخبه تحت پوشش در سراسر کشور برگزار می شود.

موسوی تصریح کرد: مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان برای شناساندن و معرفی برنامه های مورد نظر برای این روز مهم و ملی و گرامی داشت جایگاه بازنشستگان، نقش بسزایی برعهده دارد.
وی ادامه داد: برهمین اساس طی ماه های اخیر جلسات متعددی با روسای کانون های بازنشستگان دستگاه های اجرایی و کارشناسان مجرب این حوزه برگزار شده و برنامه ریزی لازم برای هرچه با شکوه برگزار شدن این مراسم صورت گرفته است.

موسوی با اشاره به برنامه های متنوعی که برای بزرگداشت این روز در استان زنجان مورد توجه قرار گرفته است، افزود: گردهمایی بزرگ ورزش صبحگاهی برای بازنشستگان با شعار سلامت و تندرستی همزمان با عید غدیر و هفته دولت دیروز (جمعه) از ساعت ۷ تا ۹ صبح برگزار شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان گفت: در حاشیه این گردهمایی ورزشی که با شعار سلامت و تندرستی برگزار شد، با همکاری بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی از شرکت کنندگان تست رایگان قند خون و فشار خون انجام و توصیه های لازم جهت حفظ سلامتی و بهداشت عزیزان بازنشسته ارائه شد.

موسوی یادآور شد: این مراسم در پارک شهید رجایی و در کنار خانه امید زنجان برگزار و مورد استقبال پر شور بازنشستگان قرار گرفت. در این برنامه، نرمش صبحگاهی همراه با موسیقی سنتی و زنده زورخانه ای اجرا شد.