برعلیه تهدیدها باید یک صدا شویم

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با حرف زدن نمی‌توانیم مملکت را اداره کنیم، گفت: ما باید برعلیه تهدیدها با یکدیگر یک صدا شویم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مسعود پزشکیان در همایش تجلیل از بازنشستگان نمونه صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: ترامپ با تمام قدرت تلاش می‌کند که کشور را به زانو دربیاورد، اما ما در داخل به جای خنثی کردن اقدامات او فرصت‌ها را تبدیل به تهدید می‌کنیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: تمام اقوام کشور چه ترک، چه لر، چه عرب و… باید با عزت زندگی کنند. ما وظیفه داریم که جلوی تهاجم دشمنان را بگیریم نه اینکه وظیفه خود را تخریب یکدیگر بدانیم. تاکید دارم که باید برخوردهایمان براساس عدالت باشد. اما دعواهای جناحی به بی‌عدالتی دامن می‌زند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر رفاه و وزیر اقتصاد در هفته‌های گذشته تصریح کرد: من نمی‌گویم که وزیر رفاه یا وزیر اقتصاد مشکلی نداشتند، همه ما مشکل داریم، ولی آیا اشتغال با استیضاح آنها درست می‌شود؟ وزیر اقتصاد را که اسیتضاح کردیم چه چیزی درست شد؟ بنده می‌گویم به جای این حرف‌ها پاسخگوی مردم باشیم چنانکه ما مقصر وضعیت فعلی هستیم.

وی ادامه داد: باید جوابگوی مشکلات مردم باشیم و همه دست به دست هم دهیم و این سفره ای که برای مردم پهن کرده ایم را درست کنیم. در حال حاضر باید اختلاف ها را کنار بگذاریم و مشکلات را حل کنیم.

پزشکیان با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر گفت: امام علی(ع) به مالک اشتر فرمود ای مالک حواست به عدالت و سفره فقرا باشد و آنچه که داری را همانگونه که هست به مردم نشان بده. اما آیا ما برای مردم همین کار را می‌کنیم و آنچه که داریم واقعا در طبق اخلاص می‌گذاریم. مردم که با ما سر جنگ ندارند پس چرا با آنها اینگونه تا می‌کنیم.