زنجان/ سیزدهمین همایش بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه در زنجان برگزار شد

مراسم گرامی داشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان (۲۵ ذی الحجه) با حضور کانون های بازنشستگی و برخی مسوولان اجرایی استان زنجان در سالن فرهنگسرای امام‌خمینی شهر زنجان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، میرهادی موسوی مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان با اشاره به اینکه این مراسم سیزدهمین سالی است که در استان برگزار می شود، گفت: در برگزاری مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان خوشبختانه شاهد مشارکت تمام کانون های بازنشستگی دستگاههای اجرایی بودیم.

موسوی با اشاره به انتخاب بازنشستگان نخبه و نمونه کشوری در استان گفت: امسال بازنشستگان نخبه در شش محور انتخاب شدند که به همراه ۳۴ نفر از اولین بازنشسته های دستگاه های اجرایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان ادامه داد: تعداد بازنشستگان استان ۱۸ هزار نفر است که برای این تعداد بازنشسته فرهیخته استان زنجان، خدماتی چون پرداخت وام قرض الحسنه؛ یارانه سفرهای سیاحتی و زیارتی، برگزاری سمینارهای آموزشی؛ برنامه های ورزشی و سلامت محور اجرایی شده و امسال نیز اجرا خواهد شد.

وی از ارائه خدمات پزشکی و آموزش های فرهنگی هنری در خانه امید زنجان به بازنشستگان خبر داد و افزود: در این راستا عقد تفاهم نامه با دستگاه ها و مراکز آموزشی در دستور کار قرار گرفته و در اولین قدم با جهاد دانشگاهی استان برای آموزش زبان انگلیسی بازنشستگان به تفاهم رسیده ایم تا این خدمت را با ۳۵ تا ۵۰ درصد تخفیف به بازنشستگان و خانواده آنها ارائه کنند.

در این‌مراسم همچنین دو نفر از بازنشستگان کشوری به نمایندگی از سایر بازنشستگان استان به بیان مشکلات و مسائل بازنشستگان پرداختند. در ادامه نیز اجرای برنامه های نمایش و موسیقی زنده و تقدیر و تجلیل از بازنشستگان منتخب و نخبه استان زنجان برگزار شد.