تجلیل از «محمدحسن پرداختچی» به عنوان بازنشسته نمونه کشوری

معاون اداری و مالی و جمعی از مدیران صندوق بازنشستگی کشوری در دیدار با «محمدحسن پرداختچی» عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران از وی به عنوان بازنشسته نمونه ملی این صندوق در حوزه علوم، آموزش و پژوهش تجلیل کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امین پورذاکری به همراه مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی و تعداد دیگری از مدیران صندوق بازنشستگی کشوری به نمایندگی از طرف جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در منزل دکتر «محمدحسن پرداختچی» استاد برجسته علوم تربیتی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران و چهره ماندگار آموزش و توسعه منابع انسانی کشور تجلیل کردند.

در این مراسم، امین پورذاکری با بیان اینکه جایگاه بازنشستگان نزد مردم و مسوولان بسیار بالا و ویژه است، گفت: بازنشستگی یک دوره جدید در زندگی افراد است که فرصت مناسبی را برای فعالیت های تازه و کارهایی که در زمان اشتغال فرصت انجام آن نبوده، در اختیار فرد می گذارد.

وی تاکید کرد: تجلیل از بازنشستگان نمونه و نخبه صندوق بازنشستگی کشوری که به صورت نمادین برگزار می شود، نشان دهنده ظرفیت های بسیار بالا در زمان بازنشستگی است و می تواند به الگویی برای سایر بازنشستگان تبدیل شود.

پورذاکری خطاب به استاد پرداختچی اظهار داشت: بنا به نظر و تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، ما به عنوان نماینده این صندوق برخود لازم دیدیم که به صورت حضوری مراتب تکریم و احترام ایشان و جامعه بازنشستگان را اعلام و از سال ها خدمات شایسته و قابل تقدیر جناب عالی تجلیل کنیم.

در این مراسم، تندیس بازنشسته نمونه صندوق بازنشستگی کشوری در محور علوم، آموزش و پژوهش، نشان برگزیده ملی به همراه لوح تقدیر، تقدیم دکتر محمد حسن پرداختچی شد.

محمد حسن پرداختچی مولف مقالات متعدد علمی و آموزشی به زبان فارسی و انگلیسی و کتابی با عنوان کیفیت زندگی کاری است. وی دکترای مدیریت آموزشی از دانشگاه جرج واشنگتن دارد و عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی تهران است. وی در سال ۹۴ به عنوان چهره ماندگار آموزش و توسعه منابع انسانی کشور برگزیده شد.