جشنواره «کفش ملی، مهر ملی» افتتاح شد

آیین افتتاحیه جشنواره «مهر ملی، کفش ملی» با حضور جمعی از مسوولین و دانش آموزان در محل شرکت کفش ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشری به نقل از گروه صنعتی ملی، در آستانه ماه مهر، کفش ملی به عنوان نمادی که در این روزها بیش از هر زمان دیگری در خاطرات مدرسه مردم ایران ثبت شده، جشنواره «کفش ملی، مهر ملی» را در شصتمین سال تاسیس خود برگزار کرد.

این جشنواره در قالب مسابقه نقاشی و داستان نویسی برای گروه های مختلف سنی تا پایان مهرماه ادامه دارد و در هر گروه به برندگان ۶۰ جایزه نفیس اهدا خواهد شد، ضمن آنکه به قید قرعه برای هزار نفر از شرکت کنندگان نیز هدایایی در نظر گرفته شده است.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره، کفش ملی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود میزبان جمعی از کودکان تحت پوشش بهزیستی و همچنین دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنها بود و در قالب روزی با کفش ملی در کنار نماد فیل کفش ملی تلاش کرد تا ساعاتی مفرح را برای این کودکان فراهم کند تا گامی در جهت خاطره سازی از کفش ملی در روزهای آغازین مهرماه برای نسل آینده باشد.

بنگاه ها نیازمند همت مضاعف هستند
در ابتدای این مراسم، نادر صادقی، مدیرعامل گروه صنعتی ملی به عنوان میزبان برنامه، ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و دانش آموزان حاضر در جمع با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری گفت: خوشحالیم در سالی که سال “حمایت از کالای ایرانی” نام گرفته در مکانی گرد هم آمدیم که بهترین نماد تولید ملی و کالای ایرانی است و با قدمتی ۶۰ ساله، ذهنیت بسیار مثبتی در اقشار مختلف جامعه ایجاد کرده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ملی با اشاره به نوسانات اقتصادی اخیرتاکید کرد: درشرایط عادی نوع مشخصی از فعالیت اقتصادی در بنگاه داری مورد انتظار است اما در فراز و نشیب های اقتصادی که متضمن برخی تحولات جهشی است نیازمند تلاش و کار دوچندان هستیم.

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی هدف گذاری در جهت تولید است
نائب رییس هیات مدیره گروه صنعتی ملی با بیان اینکه باید بپذیریم از نظر شرایط اقتصادی در موقعیتی قرار گرفته ایم که نیازمند همت مضاعف هستیم گفت: در عرصه فعلی اقتصاد تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی هدفگذاری در جهت تولید و حمایت از کالای ایرانی و ملی است که بهترین نمونه و نمود آن در کفش ملی مشاهده می شود.

وی با ابراز خرسندی از حرکت رو به جلوی کفش ملی گفت: همه همکاران من در سراسر کشور و کسانی که به عنوان حلقه های متعدد زنجیره تامین در صنعت کفش به ما کمک می کنند در این عرصه با تلاش بسیار به ما کمک کردند تا بتوانیم امسال در حمایت از کالای ایرانی رو سفید باشیم.

صادقی با اشاره به اینکه کفش ملی بزرگترین زنجیره توزیع در کشور را عهده دار است گفت: نظارت و مداقه در تمام مراحل طراحی، تولید، خرید، فروش و بازاریابی برای ۲۵۰ فروشگاه و در تعامل با ۱۷۰ تولید کننده در سراسر کشور بار سنگینی را بر دوش ما گذاشته است.

مدیرعامل گروه صنعتی ملی در ادامه گفت: خوشحال هستیم که توانستیم با برنامه ریزی ها و تلاشهای صورت گرفته نیازهموطنانمان در سنین و رده های مختلف را تامین کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: امید واریم با همت و تلاش همه کسانی که در این عرصه زحمت می کشند این فراز و فرودهای اقتصادی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و آنچنان که سنگ نشان و هدفگذاری بنگاههای موفق اقتصادی بوده است در سال ۹۷ این برهه را با موفقیت به سرمنزل مقصود برسانیم و سال تحصیلی ۹۷ را با چشم اندازی روشن تر و شادکامی آغاز کنیم.

برای اطلاع از نحوه حضور در مسابقه مهر ملی می توانید به لینک زیر در سایت کفش ملی مراجعه کنید:
yon.ir/wWPVm