مدیران کارآمد به رشد اقتصادی شرکت های صندوق بازنشستگی کمک کرده است

مجموعه مدیریتی صندوق بازنشستگی کشوری با بکارگیری مدیران کارآمد رشد اقتصادی شرکت های تابعه را سرعت بخشی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشری به نقل از گروه صنعتی ملی، نماینده مردم شهریار، ملارد و شهر قدس در مراسم افتتاح جشنواره «کفش ملی، مهرملی» با ابراز خرسندی از تحولات ایجاد شده در شرکت کفش ملی گفت: هنوز چندماهی از حضور مهندس صادقی در کفش ملی نمی گذرد، اما چشم انداز و نوید خوبی را از آینده کفش ملی ترسیم کرده اند.

محمد محمودی شاه نشین با اشاره به اینکه کفش ملی زمانی افتخار ایران و شهرقدس بود، گفت: متاسفانه در طی سال ها بخشی از زمین های این شرکت واگذار شد و به دلیل مدیریت های غلط و گذاشتن افراد کوچک در جاهای بزرگ، این صنعت رو به افول رفت اما امروز دوباره این نشان در سیر صعودی قرار گرفته است.

وی از مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تقدیر کرد و گفت: از زمان ورود دکتر تقی زاده به صندوق بازنشستگی تلاش ها برای احیای شرکت هایی که در مسیر زیان قرار گرفته بودند آغاز شده است.
محمودی بیان داشت: دکتر تقی زاده توانست برخی از شرکت های زیر مجموعه از جمله ایران یاسا را که با مشکلات متعدد روبرو بود به سمت رشد حرکت دهد. همچنین با آمدن مهندس صادقی کفش ملی نیز جانی دوباره گرفت.
محمودی شاه نشین افزود: امید است که در همه بنگاه های دولتی و خصولتی مدیران کاردان و توانمند گمارده شود.

مهر ماه برای ایرانیان یاد آور نام کفش ملی بوده است
نماینده مردم شهریار، ملارد و شهر قدس همچنین گفت: شاید بتوان ادعا کرد بزرگترین حُسن دشمنان ما این است که ما را به توانمندی و تولید داخلی باز می گرداند و امیدواریم دوباره با مدیریت توانمند آقای صادقی کفش ملی بازگشتی باشکوه داشته باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مهر ماه برای ایرانیان همواره یاد آور نام کفش ملی بوده است گفت: این جشنواره و این مراسم من را یاد آن آهنگ تبلیغاتی معروف می اندازد چرا که این مقطع از سال، اوج کار کفش فیل نشان بود و انواع انیمیشن ها و کلیپ های تبلیغاتی با این مضمون پخش می شد.

محمودی با بیان خاطره ای از کفش ملی گفت: شنیده ام که دوستی برای ماموریت به یکی از کشورهای اروپایی رفت و از آنجایی که همسرش از وی خواسته بود کفش بسیار مرغوب اروپایی به سوغات بیاورد پس از جستجوی فراوان یک جفت کفش برای وی انتخاب می کند اما در مراجعه به منزل متوجه می شود کفشی که از اروپا به نام کفش با کیفیت خریداری کرده نشان کفش ملی دارد.

نماینده مردم شهریار، ملارد و شهرقدس همچنین گفت: کفش ملی به عنوان یکی از بزگترین صادرکنندگان کفش جهان مشهور بود و با تغییرات انجام شده می توان امیدوار بود که دوباره به دوران اوج خود بازگردد.