بااعلام رسمی انجمن پتانک صورت گرفت؛

دعوت از ۳ بانوی بازنشسته کشوری خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی پتانک

ثمره سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه ورزش بازنشستگان، دعوت از ۳ بانوی بازنشسته کشوری توسط فدراسیون بولس و پتانک ج.ا.ا جهت آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان درسال ۲۰۲۴ است.

 

به گزارش روابط‌عمومی مدیریت استان خراسان جنوبی و به نقل از کمیته ارتباطات انجمن بولس و پتانک جمهوری اسلامی ایران، سازمان تیم‌های ملی این انجمن فهرست اولیه دعوت شدگان به اردوی انتخابی اردیبهشت‌ماه سال جاری را منتشر کرد که در این میان نام ۳ بانوی بازنشسته کشوری استان خراسان جنوبی به‌چشم می‌خورد.

در این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی پتانک کشورمان، بانوان بازنشسته کشوری، خانم ها «طاهره صالح‌پور، بی‌بی زهرا حسنی و صدیقه یعقوبی» از استان خراسان جنوبی در کنار برترین‌های کشور تمرینات خود را جهت افزایش آمادگی و حضور در مسابقات آغاز خواهند کرد.

در این دوره از اردوی تیم ملی از ۷ نفر ورزشکار آقا و خانم از خراسان جنوبی دعوت شده که ۳ نفر از دعوت شدگان از بازنشستگان عزیز کشوری می‌باشند.

شایان ذکر است، این رشته ورزشی توسط صندوق بازنشستگی کشوری در استان خراسان جنوبی راه‌اندازی و تجهیزات لازم خریداری شد. همچنین ریاست هیات پتانک شهرستان بیرجند را سرکار خانم فورکی‌نژاد (مدیر خانه امید شهرستان بیرجند) و مربی این رشته جناب آقای عابدی از بازنشسته‌های فعال کشوری هستند که توانسته‌اند در مدت کمتر از یک سال تعداد ۱۱۵ نفر را به عضویت در‌آورند.