در راستای اعلام فهرست اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم‌ ملی؛

دعوت از ۹ نفر از بازنشستگان کشوری استان خوزستان به اردوی تیم ملی پتانک ایران

فهرست دعوت‌شدگان به نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی پتانک مسابقات قهرمانی ۲۰۲۴ آسیا و جهان منتشر شد که اسامی ۹ نفر از بازنشستگان کشوری استان خوزستان در آن به چشم می‌خورد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی مدیریت استان خوزستان به نقل از کمیته ارتباطات انجمن بولس و پتانک جمهوری اسلامی ایران؛ پس از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات پتانک و بولس قهرمانی کشور انتخابی تیم‌های ملی زنان و مردان در سه رده سنی به میزبانی مجموعه ورزشی بین‌المللی شهید قربانی اهواز در اسفندماه سال گذشته با حضور تیم‌های منتخب از استان‌های سراسر کشور، سازمان تیم‌های ملی این انجمن فهرست اولیه دعوت‌شدگان به اردوی انتخابی اردیبهشت‌ماه را منتشر نمود.

اردوی انتخابی تیم ملی پتانک اعزامی به مسابقات قهرمانی ۲۰۲۴ آسیا و جهان، با حضور ارزشمند و افتخار آمیز ۹ نفر از بازنشستگان کشوری ورزشکار استان خوزستان، خانم‌ها شهین لطفی، مهناز محمدپور، صدیقه کلانتری‌پور، شهناز کرم‌زاده‌دهاقانی، زهرا بابادی، مهین جمال‌الدین‌قاسمی و آقایان غلامرضا جوکار‌شوشتری، سعید زواری، علی‌محمد جمال‌الدین‌قاسمی برگزار خواهد شد.

صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان این دستاورد و افتخار بزرگ و ارزشمند را به جامعه شریف بازنشستگان کشوری استان خوزستان به ویژه نامبردگان تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.