پرشین گلف موفق به دریافت تندیس پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری مشهد شد

شرکت خدمات مسافرتی و هوایی پرشین گلف وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی که در مشهد مقدس برگزار شد، موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس سپاس شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت پرشین گلف، در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی در مشهد مقدس که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور افتتاح شد، بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در حوزه گردشگری، هتلداری، صنایع دستی و گردشگری سلامت حضور داشتند.

این نمایشگاه از ۱۱ تا ۱۵ شهریورماه امسال پذیرای علاقمندان و متخصصان حوزه گردشگری بود. در حاشیه این نمایشگاه سه کارگاه آموزشی و یک نمایشگاه بین المللی با محوریت فرصت های سرمایه گذاری و بازاریابی گردشگری نیز برگزار شد. همچنین جشنواره غذاهای بومی و سنتی، آواها و نواها در حاشیه همین نمایشگاه برپا شد.

در این نمایشگاه بین المللی که کشورهای مختلف جهان از جمله ترکیه، استرالیا، چین، روسیه، ارمنستان و آفریقای جنوبی در آن شرکت کرده بودند، نمایندگان کشوری شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی پرشین گلف شامل عالم گشت، چابهار پرواز، اسطوره گشت، جنوب شرق، آریا گشت، فاضل سیر و صدرا گشت به همراه بهبود خلیلی مدیرعامل پرشین گلف به صورت فعال حضور داشتند.

در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، پرشین گلف لوح تقدیر و تندیس سپاس از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از حیث پویایی، نوآوری، کار گروهی و ایده های سفر جمعی را از آن خود کرد. این شرکت بنیانگذار و ابداع کننده سفرهای گروهی با توجه و تکیه ویژه به توسعه گردشگری و سفرهای بازنشستگان است که تجربه ارائه خدمات به صندوق بازنشستگی کشوری در سال های متمادی گذشته را دارد.

گفتنی است برخلاف گردشگری انبوه و گروهی که به شکل دیگری در میان دست اندرکاران و مجریان صنعت گردشگری در حال اجرا است، شرکت خدمات مسافرتی پرشین گلف با ابداع سفرهای جمعی به خصوص برای بازنشستگان کشوری توانسته نوع جدیدی از سفر را با تکیه بر ویژگی های هم فرهنگی، هم ترازی و هم خانوادگی اجرایی کند.