در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" انجام شد؛

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت‌های فجر جهاد و ایرانگردی و جهانگردی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه بازدیدهای میدانی و اجرای طرح نظارت ستادی این صندوق از شرکت های فجر جهاد و ایرانگردی و جهانگردی بازدید و عملکرد این شرکت ها را از نزدیک بررسی کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «مهدی مسکنی» در سال مزین به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» طرح نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه را در دستور کار حوزه اقتصادی این صندوق قرار داده است؛ به همین منظور وی در ادامه بازدید از شرکت های تابعه با حضور سرزده در شرکت های فجر جهاد و ایرانگردی و جهانگردی در جلسه ای با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت ها، ضمن ارزیابی عملکرد و اقدامات انجام شده در سال گذشته، برنامه های سال ۱۴۰۳ را با محوریت «تحول» مورد بررسی قرار داد.

در این بازدیدها، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دستورات و راهکارهای ضروری و لازم را برای تغییر و تحول در وضعیت کنونی شرکت های فجر جهاد و ایرانگردی و جهانگردی و دستیابی این شرکت ها به سود بیشتر و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به بازنشستگان و ذینفعان صندوق ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به تعیین شعار سال جدید با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری، بر ایجاد تحول در شرکت های تابعه تاکید کرد.