مدیرعامل پتروشیمی جم:

جوانان دهه شصتی؛ پروژه ملی “پادجم” را به مراحل نهایی رسانده‌اند

کوشش جوانان دهه شصتی‌ همراه با روحیه انقلابی و جهادی، پروژه پاد جم را به مراحل نهایی رسانده و این طرح به تولید نزدیک شده است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم؛ «محمد هاشم نجفی اردکانی»، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی جم با اشاره به فعالیت‌های شرکت پتروشیمی جم پیلن و مشارکت آن در طرح PDH/PP گفت: پتروشیمی جم خود را از شرکت‌های تابعه جدا نمی‌داند و تمام ظرفیت خود را برای افزایش تولید جم‌پیلن و تسریع در روند اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های توسعه‌ای به کار خواهد گرفت.

نجفی اردکانی با اشاره به برخی مشکلات سنوات گذشته در راه‌اندازی طرح ملّی پاد جم، همّت جمعی را عامل موثر برای به نتیجه رسیدن این پروژه ۱۴ ساله خواند و خواستار تسریع در انجام این مهم شد.

وی خاطرنشان کرد: کوشش جوانان دهه شصتی‌ همراه با روحیه انقلابی و جهادی، پروژه پاد جم را به مراحل نهایی رسانده و این طرح به تولید نزدیک شده است.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی جم اظهار داشت: معتقدیم نباید تجربه تلخ پادجم برای پروژه پلیمر کنگان نیز تکرار شود، و تلاش متعهدانه و مجدانه همکاران ما ناظر بر همین امر است.

نجفی اردکانی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: در سال جهش تولید، استراتژی ما در شرکت جم افزایش راندمان تولید است و این خواسته با حرکت به سوی گریدهای جدید و سودآور، عدم توقف در تولید و تامین به موقع کاتالیست و دیگر قطعات و مواد مورد نیاز برای به ثمر نشستن فرمایش مقام معظم رهبری بسیار حائز اهمیت است.