با هدف بررسی مشکلات بازنشستگان؛

اولین نشست همفکری مدیران کانون‌های بازنشستگی استان زنجان با سرپرست مدیریت استان برگزار شد

نخستین جلسه همفکری مدیران کانون های بازنشستگان دستگاه های اجرایی استان زنجان با سرپرست مدیریت صندوق بازنشستگی استان روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در محل  مدیریت استان زنجان تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان زنجان، در ابتدای این نشست، «سالار محمدی» سرپرست صندوق بازنشستگی استان زنجان ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تشکیل جلسه، با اشاره به نشست مدیران ستادی و استانی صندوق بازنشستگی کشوری که با مدیرعامل صندوق برگزار شد، گفت: مهم ترین هدف صندوق بازنشستگی در سال جدید رصد مشکلات و رسیدگی به مسائل بازنشسته ها و ارتباط بیشتر با کانون ها خواهد بود.

محمدی اضافه کرد: به طور قطع مشکلاتی که مستقیم با صندوق بازنشستگی در ارتباط است باتلاش های صورت گرفته بزودی کاهش خواهد یافت؛ ولی مسائلی که به خارج از صندوق و حیطه اختیارات آن مرتبط است و برون سازمانی است باید جدی پیگیری و  هماهنگی های لازم انجام شود.

سرپرست مدیریت صندوق بازنشستگی استان زنجان، حل مشکل بیمه تکمیلی، خدمات رفاهی بازنشستگان و اجرای تورهای گردشگری را در دست بررسی عنوان و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های انجام شده این مسائل در سال جاری حل شود.

محمدی تصریح کرد: برگزاری تورهای زیارتی مثل مشهد مقدس و کربلای معلی و همچنین قرارداد با فروشگاه های اتکا، رفاه و افق کوروش، به همت مسئولین صندوق در حال پیگیری است.

در ادامه این نشست، هر یک از مدیران کانون های بازنشستگی به ارائه مسائل و مشکلات مربوط به بازنشستگان از جمله بیمه تکمیلی، اجرای همسان سازی حقوق، پرداخت کسورات، اجرای ماده ۸۵ قانون خدمات کشوری و پرداخت وام های ضروری و ازدواج و همچنین تورهای گردشگری پرداختند.

در پایان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان زنجان بر پیگیری مسائل و مشکلات بازنشستگان تاکید کرد.