تخفیف ۷۰ درصدی هتل جهانگردی زاهدان برای مراسم فرزندان بازنشستگان

با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگى کشوری، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرعامل گروه هتلهاى ایرانگردى و جهانگردى، آیین افتتاحیه تالار چند منظوره “نگین جهانگردى در هتل ایرانگردی و جهانگردی زاهدان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی، در حاشیه سفر استانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به استان سیستان و بلوچستان، مجموعه تالارهاى چندمنظوره “نگین جهانگردى” با گنجایش ١۵٠٠ نفر و با سرمایه بیش از یک میلیارد تومان در طى مدت ٨ ماه در شهر زاهدان به بهره بردارى رسید.

جمشید تقی زاده در این مراسم اظهار داشت: ساخت این تالار فرصت جدیدى برای ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان عزیز استان سیستان و بلوچستان فراهم می کند.

تقی زاده گفت: بازنشستگان نیروی فعال کشور در اندکی پیش هستند که تلاش کرده اند، زحمت کشیده اند و خدمات بزرگی را برای مردم و کشورمان انجام داده اند، بنابراین، پاسخ مناسب به زحمات این عزیزان از وظایف اصلیصندوق بازنشستگی کشوری است.

وی اضافه کرد: با افتتاح این تالارهای چندمنظوره و برای ارائه خدمات مناسب و کاهش هزینه های بازنشستگان به خصوص بازنشستگانی که فرزندان آماده ازدواج دارند، این تالارها برای برگزاری مراسم های فرزندان بازنشستگان عزیز تحت پوشش در استان سیستان و بلوچستان با ۷۰ تخفیف ارائه می شود.

تقی زاده تاکید کرد: همه همت و تلاش صندوق بازنشستگی به ویژه در استان های مختلف کشور، تسهیل خدمات، ارائه خدمات باکیفیت و تنوع خدماتی است که در هریک از استان ها می توان آن را ارائه کرد. ما تلاش می کنیم تا شرایط به زودى براى بازنشستگان بهتر شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خاطر نشان کرد: اگر همه ما در کنار هم باشیم به راحتى می توانیم به خواسته ها و انتظارات مورد نظر بازنشستگان برسیم. در حوزه درمان که یکی از دغدغه های عزیزان بازنشسته است نیز انشاالله به زودی خبرهاى خوبى براى بازنشستگان خواهیم داشت.

مهرداد تاوتلی مدیرعامل گروه هتل هاى ایرانگردى و جهانگردى نیز در این مراسم اعلام کرد: فاز دوم توسعه هتل جهانگردى زاهدان در زمینى به مساحت ٢٠٠٠ مترمربع جهت ایجاد فضاى ورزشى و تفریحى به زودى آغاز خواهد شد.

تاوتلى با قدردانی از فعالیت ها و خدمات مدیر و کارکنان هتل جهانگردی زاهدان، تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های فرهنگی با جوهره دینی و با توجه به نشاط اجتماعی که نیاز امروز جامعه ایران است، انجام می شود و ما تلاش می کنیم این خدمات متنوع تر از گذشته به جامعه هدف ارائه شود.

وی همچنین به امکانات و خدمات ویژه اى که توسط این گروه گردشگری براى بازنشستگان در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: مجموعه گروه هتل هاى ایرانگردى و جهانگردى با نرخ ویژه و تخفیف دائمى براى بازنشستگان آماده خدمت رسانى به این عزیزان است.

تاوتلى در ادامه از اختصاص ۴٠٠ کد تور گردشگری ویژه بازنشستگان عزیز تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.