به منظور هم اندیشی با کانون ها صورت گرفت؛

برگزاری اولین جلسه هم‌اندیشی مدیر استان کهگیلویه و بویراحمد با کانون‌های بازنشستگی استان

اولین جلسه هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه وبویر احمد با کانون های بازنشستگی استان در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان با کانون های بازنشستگی در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در مدیریت استان برگزار شد.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا با اشاره به اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران در عملیات «وعده صادق» گفت: همانگونه که ملت غیور ایران انتظار داشتند و رهبر فرزانه انقلاب نیز به ویژه در خطبه‌های نماز عید فطر تأکید فرموده بودند که رژیم صهیونیستی باید تنبیه می شد، دلاورمردان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح در عملیات «وعده صادق» چنان سیلی محکمی به رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی زدند که اثرات آن پاک شدنی نیست.

جلیلی بهابادی، در ادامه ۱۲ اردیبهشت ماه روز گرامیداشت مقام معلم را به جامعه فرهنگیان کشور تبریک گفت و روز معلم را یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی دانست که هرگاه کتابی گشوده می شود و اندیشه‌ای رواج می یابد و کلامی متولد می شود و روشنگری رقم می‌خورد، حضورشان جلوه گری می کند.

جلیلی بهابادی با اشاره به اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان در سال گذشته، از فعالیت ها و همکاری های کانون های بازنشستگی استان قدردانی کرد.

وی در مورد طرح های رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: طرح هایی در قالب «طرح صبا» از جمله طرح تخفیف استفاده از هتل های ایرانگردی و جهانگردی، طرح تخفیف و تقسیط بیمه ملت، طرح تخفیف خرید کفش ملی و طرح نیم بهای مجموعه آبدرمانی محلات برای بازنشستگان ارائه شد که بازنشستگان استقبال خوبی از این طرح ها داشته اند.

جلیلی بهابادی اذعان کرد: مدیریت ارشد صندوق بازنشستگی کشوری نگاه ویژه ای به ارائه طرح های رفاهی برای بازنشستگان دارند تا این عزیزان بتوانند از امکانات شرکت های صندوق منتفع شوند.

روسای کانون های بازنشستگان استان نیز در ادامه این جلسه به مشکلات بازنشستگان از جمله بحث همسان سازی حقوق، بیمه تکمیلی درمان، وام های ضروری و وام ازدواج اشاره کردند که مقرر شد جمع بندی مشکلات بازنشستگان با ارائه راه حل های پیشنهادی توسط کانون ها به مدیریت استان به صورت کتبی اعلام شود تا از طریق ستاد صندوق بازنشستگی پیگیری شود.