پیاده روی بازنشستگان زنجانی به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش

مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان از پیاده روی بازنشستگان صندوق کشوری این استان به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان زنجان، میرهادی موسوی اظهار داشت: صبح روز جمعه ۲۷ مهرماه، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، جمع زیادی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در زنجان مسیر میدان کوهنورد تا مجموعه گاوازنگ (ائل داغی) به مسافت حدود ۳ کیلومتر را پیاده طی کردند.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف مهم صندوق بازنشستگی کشوری، اجرای برنامه های مختلف برای پیشگیری از بیماری ها، گوشه نشینی و انزوا و افسردگی در میان بازنشستگان است که یکی از این فعالیت ها، توجه به ورزش به خصوص پیاده روی و ورزش های همگانی است.

تقی سالک مسئول کارگروه ورزش صندوق بازنشستگی استان زنجان نیز در این زمینه گفت: در این کمیته مقرر شده تا آخرین جمعه هر ماه، برنامه پیاده روی برای بازنشستگان زنجانی برگزار شود.

سالک از اعزام بازنشستگان منتخب به جشنواره ملی ورزش بازنشستگان در تهران خبر داد و گفت: این جشنواره قرار است با حضور بازنشستگان ورزشکار برتر استان ها در پنج رشته ورزشی شطرنج، شنا، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی و تنیس روی میز در تهران برگزار شود که ۱۳ نفر از ورزشکاران منتخب از استان زنجان در ۳ گروه سنی به این مسابقات اعزام می شوند.